Thursday , June 29 2017
Home / Top Stories / اذان معاملے: سونو نگم نے مولوی کے تبصرے پر ردعمل پیش کرتے ہوئے اپنا سرمنڈوایا

اذان معاملے: سونو نگم نے مولوی کے تبصرے پر ردعمل پیش کرتے ہوئے اپنا سرمنڈوایا

ممبئی:مغربی بنگال کے عالم دین کی جانب سے سونو نگم کے سرمنڈنے والے کود س لاکھ روپئے کے انعام کے اعلان کے فوری بعد اپنا ردعمل پیش کرتے ہوئے سنگر سونو نگم نے خود اپنا سارا سر منڈوادیا۔

سونو نگم کے چیالنج کو قبول کرتے ہوئے مسلم حجام کو طلب کیا۔نگم نے کہاکہ ’’ میں نے عالم ( حکیم) کو انے کی درخواست کی ہے ۔ وہ میرا سرمنڈیں گے‘ مگر یہ کسی احتجاج یا چیالنج کے لئے نہیں۔ جو بال کاٹ رہے ہیں وہ مسلمان ہیں اور میں ایک ہندوہوں۔ یہاں پر کوئی دشمنی نہیں ہے‘‘۔

نگم نے اس بات پر زوردیا کہ وہ کبھی کسی جرم کی ترغیب نہیں دیتے۔’’ ایک سکیولر ہونے کا مطالب ایک دوسرے کے مسائل کو سمجھنا ہے اور یہ نہیں کہنا کہ میں صحیح ہوں‘۔ اذان ضروری ہے ‘ لاؤڈ اسپیکر نہیں۔میرا یہی مقصد ہے۔ یہ معاملے وقت کا ہے۔ غلط وقت پر لاؤڈ اسپیکرس کا استعمال نہیں کرنا چاہئے۔

جب ہم ادا کرتے ہیں تو وہ وقت صحیح ہے‘‘۔نگم کے میڈیا کو مدعو کرتے ہوئے کہاکہ وہ چہارشنبہ کے روز 2بجے سرمنڈوارہے ہیں۔ انہوں نے ٹوئٹ کے ذریعہ کہاکہ ’’ آج 2بجے عالم میرے گھر میرا سر منڈنے ائیں گے۔ تم اپنے دس لاکھ تیار رکھو مولوی‘‘۔

ایک روز قبل ہی ویسٹ بنگال کے میناریٹی یونائٹیڈ کونسل کے نائب صدر سید شاہ عطف علی قادری نے سونو نگم کے سرمنڈنے اور پرانے جوتوں کا ہار پہنانے والے کو دس لاکھ روپئے کے انعام کا اعلان کیاتھا۔

 

پیر کے روزنگم کے اذان کے متعلق متنازع تبصرہ کرتے ہوئے سوشیل میڈیا پر لفظی جنگ چھیڑ دی تھی۔ بعدازاں انہوں نے اپنے سلسلہ وار ٹوئٹس میں اس بات کی وضاحت کی کہ ’’ جومیرے ٹوئٹس کو مخالف مسلم قراردینے کی کوشش کررہے ہیں‘ مجھے بتائیں کہ ایک مقام پر بھی میں نے ایسا کچھ کہاہے تو میں معافی مانگنے کے لئے تیار ہوں‘‘۔

ان کے اذان کے تبصرے پر ائی پی سی کے دفعہ294,295,295‘296‘500‘501‘295اے کے تحت سونو نگم کے خلاف سی جے ایم پانی پت( ہریانہ) میں ایک مقدمہ درج کیاگیا ہے

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT