Sunday , October 22 2017
Home / Top Stories / ارنب بمقابلہ راجدیپ۔گوسوامی کے بچاؤ کے سبب ٹوئٹر صارفین کی انوپم کھیر پر برہمی

ارنب بمقابلہ راجدیپ۔گوسوامی کے بچاؤ کے سبب ٹوئٹر صارفین کی انوپم کھیر پر برہمی

نئی دہلی۔ارنب گوسوامی پر جھوٹ کا سہارا لینے کی بات سینئر صحافی راجدیپ سردیسائی نے کی جس کے بعد انوپم کھیر ارنب گوسوامی کی حمایت میں اگے ائے ۔ مگر کھیر کو ارنب کی حمایت کا خمیازہ ٹوئٹر پر بھگتنا پڑرہا ہے۔انڈیا ٹوڈے میں شائع خبر کے مطابق جو واقعہ ارنب نے بیان کیاتھا وہ دراصل پیش آیاتھا مگر ارنب کے ساتھ نہیں۔

راجدیب سردیسائی نے اس تمام واقعہ کو اپنی کتاب 2014 ۔ دی الیکشن چینچڈ انڈیا میں لکھاتھا۔ جب ارنب کا وائیرل ویڈیو راجدیب کی نوٹس میںآیا ‘ تب راجدیب نے فیصلہ کیا ہے وہ اس کو ٹوئٹر پر پیش کریں گیں او رحقائق کو بہتر پس منظر کے ساتھ پیش کرنے کی کوشش کریں گے۔تاہم ٹوئٹر ظالم ہے اس پر کچھ لوگوں نے کہاکہ ارنب گوسوامی کبھی جھوٹ نہیں بولتے ‘ اور کچھ نے کہاکہ ’’ وہ یومیہ اساس پر ایسا کرتے ہیں‘‘۔

ایک روز قبل راجدیب سردیسائی نے پوچھا کہ اگر ارنب گوسوامی جرنلزم چھوڑدیں گے اور تو کیاان کی تاریخ جھوٹی ثابت ہوگی۔ اس ٹوئٹ کے حوالے سے انوپم کھیر نے صلح کی کوشش میں کہاکہ’’ قوم جانا چاہتی ہے کہ کتنی بار آپ نے صحافت سے استعفی دیا ہے جب اپ کی مشہور کہانیاں جھوٹی ثابت ہوئی؟‘‘۔

سردیسائی نے اس کا جواب بھی دیا‘ مگر ہمت والے انوپم کھیر نے انہیں رضاکارانہ طور پر مشورہ دیا اور کہاکہ’’ مجھے یقین ہے ارنب اپنی جنگ خود لڑرہا ہے۔ مگر آپ لوگ نے اتنے سال ساتھ کام کیا ہے ۔ ٹوٹے ہوئے رشتوں کی بھی ایک مریادہ ہوتی ہے‘‘۔

ایک ویڈیو جو ارنب گوسوامی کا وائیرل ہورہا ہے جس میں انہوں نے بتایا کہ گجرات فسادات کے دوران کس طرح ان کی کار کو روکا گیاتھا۔

Arnab Goswami narrates 2002 Gujarat riot ordeal

Posted by FekuExpress2.0 on Monday, August 21, 2017

 

TOPPOPULARRECENT