Thursday , September 21 2017
Home / Top Stories / دلیپ کمار کو کارنامہ حیات ایوارڈ

دلیپ کمار کو کارنامہ حیات ایوارڈ

ممبئی: شہنشاہ جذبات دلیپ کمار کو منگل کے روز پنجاب اسوسیشن کی جانب سے ان کی رہائش پر تہنیت پیش کرتے ہوئے بقید حیات لیجنڈ کارنامہ حیات ایوارڈسے نوازا گیا۔

 

بالی ووڈ کے94 سالہ عظیم اداکار کی ٹوئٹر ہینڈل پر منگل کے روز یہ خبر پڑھی گئی کہ’’ پنجاب اسوسیشن کے مسٹر رانبیر سنگپ چندوک اور مسٹر آنند آج ائے۔

اوپر والا عظیم ہے۔پنچاب اسوسیشن نے آج دوپہر خاکسار کو لیوینگ لیجنڈ لائف ٹائم ایوارڈ سے نوازا‘‘

۔مذکورہ پوسٹ میں تصوئیریں بھی شامل تھیں جس میں دلیپ کمار کمزور مگر پور ے جذبات کے ساتھ دیکھائی دے رہے ہیں۔

تصوئیر میں ان کی اہلیہ سائرہ بانو اور تہنیت پیش کرنے والے عہدیدار بھی موجود ہیں۔ماہ کی اوائل میں دلیپ کمار کی خرابی صحت نشیب وفراز کے دور میں تھی‘جس کی وجہہ سے انہوں نے اپنے تبصرے میں کہاکہ’’ اوپر والا مہربان ہے اور آپ کی دعائیں میرے ساتھ ہیں۔اب میں ٹھیک ہوں۔ کمر کادرد مجھے بے چین کررہا ہے جس کی وجہہ سے معمولی تکلیف میں ہوں‘‘۔

ایک دوسرے ٹوئٹ میں انہوں نے لکھاکہ’’ آصف فاروقی سے بہت محبتیں ملی۔ شکریہ اس خوبصورت پوسٹر کا جو باندرہ کے ہل روڈ پر لگایا ہے۔ اللہ تم کو

سلامت رکھے‘‘۔ مذکورہ ٹوئٹ فلم گوپی کا پوسٹر کے حوالے سے کیاگیا ہے جس میں دلیپ کمار اور سائرہ بانو سے متاثر ہوکر ارٹسٹ نے تیار کیاہے۔

دلیپ کمار کو پردے پر آخری بار 1998میں ریلیز ہوئی فلم ’ قلعہ‘‘ میں دیکھاگیا تھا‘ بالی ووڈ کے اس عظیم ادکارکو1994میں دادا صاحب پھالکی ایوارڈ اور 2015میں پدما ویبھوشن ایوار ڈ سے نوازاگیا ۔

ان کی تمام فلمیں کافی مقبول ہوئی مگر چند ایک فلمیں ان کی پہچان بن گئی جن میں’’ دیوداس‘ مغل آعظم‘ اور کرما‘‘ شامل ہیں۔

TOPPOPULARRECENT