Monday , August 21 2017
Home / Health / قبض سے نجات دلانے والے 10 گھریلو نسخے

قبض سے نجات دلانے والے 10 گھریلو نسخے

کیا آپ اکثر قبض جیسی بیماری کے شکار رہتے ہیں ؟ تو یہ کسی اور جان لیوا مرض کی علامت بھی ہوسکتی ہے۔یہ بات امریکہ میں ہونے والی ایک طبی تحقیق میں سامنے آئی۔
اورینج کوسٹ میموریل میڈیکل سینٹر کی اس تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ متعدد امراض کے نتیجے میں لوگ قبض کا شکار ہوسکتے ہیں۔
تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ اگر نوجوان افراد اکثر قبض کے عارضے کا شکار ہوتے ہیں تو یہ ان کے تھائی رائیڈ میں مسائل کے سبب بھی ہوسکتا ہے جس کے باعث میٹابولزم درست طریقے سے کام کرنے سے قاصر رہتا ہے اور معدہ سست پڑ جاتا ہے۔تاہم قبض ذیابیطس جیسے مرض کی بھی ایک بڑی علامت ہوسکتا ہے۔
تحقیق کے مطابق ذیابیطس سے ہٹ کر کچھ اقسام کے کینسر لاحق ہونے کی صورت میں بھی قبض کی شکایت اکثر رہنے لگتی ہے۔محققین کا کہنا ہے کہ اگر آپ کو اکثر قبض کی شکایت رہتی ہے تو اسے عام سمجھ کر نظر انداز مت کریں۔ان کے بقول اکثر اوقات قبض کو نظرانداز کرنا کوئی نقصان دہ امر ثابت نہیں ہوتا مگر یہ کبھی یہ کسی بڑے مسئلے کی جانب اشارہ بھی ہوسکتا ہے۔
تحقیق کے مطابق اگر قبض کی شکایت تین ماہ سے زیادہ عرصے تک برقرار رہے تو ڈاکٹر سے رجوع کرکے طبی معائنہ کروا کر بیماری کے بارے میں جاننے کی کوشش کریں۔قبض کا علاج تو آپ کے اپنے کچن میں بھی موجود ہے۔جی ہاں اس بیماری سے جلد ریلیف کے لئے ان قدرتی طریقہ علاج کو آزما کر دیکھیں۔
شیرہ
سونے سے قبل ایک چائے کا چمچ شیرے کا استعمال صبح کے وقت قبض سے ریلیف میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ اس شیرے میں کافی مقدار میں وٹامنز اور منرلز خاص طور پر میگنیشم شامل ہوتے ہیں جو اس بیماری میں کمی لانے میں مدد دیتے ہیں۔
سلسلہ ہیلتھ سپلیمنٹ کے صفحہ 2 پر
سلسلہ ہیلتھ سپلیمنٹ کے صفحہ اول سے …
فائبر
فائبر کسی پائپ کلینر کی طرح کام کرتے ہوئے آپ کی غذائی نالی میں موجود غذا اور فضلے کے اجزاء￿ کی صفائی کرتا ہے، بیج، دالوں، دلیہ، باداموں، متعدد سبزیوں اور خشک میوہ جات میں فائبر کی مقدار کافی ہوتی ہے اور روزانہ 20 سے 35 گرام فائبر کا استعمال قبض کی شکایت میں کمی لانے کے لیے مددگار ثابت ہوسکتا ہے، تاہم بہت زیادہ فائبر جسم کا حصہ بنانے پر پانی کا استعمال بھی زیادہ کرنا چاہئے۔
پودینے یا ادرک کی چائے
پودینہ اور ادرک دونوں معدے سے متعلق متعدد شکایات کے لیے آزمائے ہوئے گھریلو نسخے ہیں۔ پودینے میں موجود مینتھول غذائی نالی کے پٹھوں کو ریلکس کرنے میں مدد دیتی ہے جبکہ ادرک ایک گرم جڑی بوٹی ہے جو جسم کے اندر حرارت بڑھاتی ہے اور کھانا جلد ہضم ہوجاتا ہے۔
صحت بخش چربی
زیتون، نٹس وغیرہ صحت بخش چربی یا فیٹس سے بھرپور ہوتے ہیں جو انتڑیوں کے نظام میں بہتری لاکر قبض کی شکایت کم کرتے ہیں۔
لیموں پانی
لیموں پانی میں شامل سیٹرک ایسڈ غذائی نظام میں تحریک کا کام کرتا ہے اور جسم میں موجود زہریلے مواد کو باہر نکالنے میں مدد دیتا ہے۔ ہر صبح ایک گلاس لیموں پانی یا لیموں کو چائے میں شامل کرکے استعمال کریں جس سے نظام ہاضمہ میں بہتری آئے گی۔
کافی
کافی آنتوں میں تحریک پیدا کرکے قبض کا توڑ کرتی ہے، دیگر گرم مشروبات بھی مددگار ثابت ہوسکتے ہیں جیسے ہربل ٹی یا ایک کپ گرم پانی جس میں کچھ مقدار میں لیموں کا عرق یا شہد شامل ہو۔
کشمش
فائبر سے بھرپور ہونے کے ساتھ ساتھ کشمش میں ٹارٹارک ایسڈ بھی شامل ہوتا ہے جو ہلکے جلاب جیسا اثر دکھاتا ہے۔ ایک تحقیق کے مطابق آدھا اونس کشمش روزانہ کا استعمال کرنے والے افراد کا نظام ہاضمہ دوگنا تیزی سے کام کرتا ہے۔ چیری اور خوبانی بھی فائبر سے بھرپور ہوتی ہیں اور قبض کو زوردار ضرب لگاتی ہیں۔
آلوچہ
یہ فائبر سے بھرپور پھل ایسا گھریلو علاج ہے جو نظام ہاضمہ کو پھر سے ٹریک پر لاتا ہے۔ تین آلوچے تین گرام فائبر جسم کا حصہ بناتے ہیں جبکہ ان میں ایک جز ایسا بھی پایا جاتا ہے جو انٹریوں کو حرکت میں لاتا ہے۔
کیسٹر آئل
قبض کا یہ گھریلو نسخہ برسوں سے استعمال ہورہا ہے۔ ایک سے دو چائے کے چمچ کیسٹر آئل کو خالی پیٹ استعمال کریں اور آٹھ گھنٹوں میں اس کے مثبت نتائج سامنے آئیں گے۔ درحقیقت اس تیل میں موجود ایک جز آپ کے جسم کی چھوٹی بڑی انتڑیوں کو حرکت میں لاکر قبض سے نجات دلاتا ہے۔
جسم کو حرکت دیں
روزانہ 15 منٹ تک چہل قدمی سے خوراک زیادہ تیزی سے ہضم ہوتا ہے۔ اگر زیادہ کھانے کے بعد آپ غنودگی محسوس کررہے ہو تو لیٹنے کی بجائے چہل قدمی کی کوش کریں، جس سے ہضم کا عمل تیز ہوجائے گا اور قبض کی شکایت سے بچ جائیں گے۔

TOPPOPULARRECENT