Wednesday , October 18 2017
Home / Top Stories / ’’ میں فینالے ہونے نہیں دونگا‘‘ سوامی اوم کی ’بگ باس ‘ کو دھمکی

’’ میں فینالے ہونے نہیں دونگا‘‘ سوامی اوم کی ’بگ باس ‘ کو دھمکی

نئی دہلی: کافی تشدد برپا کرنے اور بلاگلہ مچانے کے بعد بالآخر خود ساختہ ساھو سوامی اوم کو بگ باس کے گھر سے جمعہ کے روز باہر نکال دیا گیا!
مگر کہانی یہیں ختم نہیں ہوتی ‘ اب سوامی نے شو میکرس کو دھمکیاں دی ہیں اگر انہیں گھر میں واپس نہیں لیاگیاتو وہ شو کی وداعی تقریب منعقد نہیں ہونے دیں گے۔

ہفتہ کے روز ویکنڈ کا وار میں میزبان سلمان خان نے جرنلسٹ دیبانگ کا فوٹیج بتایا جو کلرس اور بگ باس 10کے میڈیا پینل کے شراکت دار بھی ہیں‘ جو سوامی اوم کا انٹرویو کررہے تھے جسکو بگ باس کے گھر سے نکال دیا گیا ہے۔

سینئر جرنلسٹ سے بات کرتے ہوئے ‘ سوامی میکرس کو دھمکی دیتے ہوئے کہہ رہے تھے ’’ میں دوہفتوں تک انتظارکرونگا‘ اگر مجھے دوبارہ گھر میں واپس نہیں بلایاگیا‘ تو میں بگ باس کے گرانڈ فینالے کا انعقادعمل میںآنے نہیں دونگا‘‘

آپ کی معلومات کے لئے اس ہفتہ ٹاسک کی تکمیل کے دوران ‘ سوامی نے اپنا پیشاب اپنے ساتھی بانی جے اور روہن مہرا پر پھینکاجس نے نتیجے میں بگ باس کے دیگر شراکت داروں کی مدد سے سوامی کوگھر میں بنی جیل میں بند کردیاگیا۔

 

بعدازاں جمعہ کے روز شو کے دوران سوامی کو گارڈس کی مدد سے بگ باس کے گھر سے باہر پھینک دیاگیا۔قبل ازیں شو کی ایک اور ’ انڈیا والا‘پرینکا جگا موسی دیگر ساتھیوں کے ساتھ بدسلوکی کے سبب گھر سے نکال دیا گیا تھا۔

TOPPOPULARRECENT