Tuesday , June 27 2017
Home / Top Stories / ویڈیو: داؤد ابراہیم کے بھانجے نے سونو نگم کو اذان کے تبصرے پر دی دھمکی؟۔ حقائق جانیں

ویڈیو: داؤد ابراہیم کے بھانجے نے سونو نگم کو اذان کے تبصرے پر دی دھمکی؟۔ حقائق جانیں

ممبئی:بالی ووڈ اداکارسونو نگم کی جانب سے مذہبی مقامات پرلاؤڈ اسپیکر کے استعمال پر تبصرے کی تائید میں کئی لوگ جہاں پر ان کے ساتھ دیکھائی دئے وہیں پر بہت ساروں نے ان کے اس بیان کی شدت کے ساتھ مخالفت بھی کی۔

پچھلے تین دنوں سے اس بات کی اطلاع موصول ہورہی ہے کہ کچھ نیوز میڈیا یہ کہہ رہا ہے کہ داؤد ابراہیم کے بھانجے نے سونو نگم کو ان کے ’’ لاؤڈ اسپیکرس میں اذان‘‘ کے مسلئے پر دھمکی دی ہے۔ تاہم اے بی پی نیوز کی جانب سے کی گئی جانچ میں مذکورہ ویڈیو جھوٹ ثابت ہوا ہے۔

اس ویڈیو میں ایک شخص سونو نگم کو دھمکی دے رہا ہے۔ اس نے کہاکہ سونو نگم دو دوست کمیونٹی کے درمیان کے امن کو درہم برہم کررہا ہے۔اس نے اُس واقعہ کا بھی تذکرہ کیا کہ جس میں وزیراعظم نریند ر مودی نے انتخابی جلسہ عام کے دوران اذان کے موقع پر اپنی تقریر روک دی تھی۔

یہاں اس بات کا تذکرہ ضروری ہے کہ سونو نگم کے قبل ازیں ٹوئٹ کرتے ہوئے کہاکہ ’’سب نگہبان اوپر والا ہے‘ میں مسلمان نہیں ہوں‘ تو میں کیوں صبح اذا ن کی آواز پر جاگوں۔ہندوستان میں کب جبری مذہبیت کا خاتمہ ہوگا‘‘انہوں نے مندر او ر گردوارے کے متعلق بھی ٹوئٹ کیاتھا۔

انہوں نے کہاکہ’’میں نہیں سمجھتا کہ کسی مندر یا گردوارہ میں برقی کا استعمال اس مذاہب کے ماننے والوں کو جگانے کے لئے کیاجاتا ہوگا۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT