Monday , September 25 2017
Home / Top Stories / پاکستان مارکٹ میں بم دھماکہ 13کی موت47زخمی

پاکستان مارکٹ میں بم دھماکہ 13کی موت47زخمی

پیشوار: سرکاری عہدیداروں کے مطابق پاکستان کی شیعہ آبادی والے شمالی مغربی قبائیلی پٹی میں ہفتہ کے روز پیش آئے بم دھماکے میں کم ازکم 13کی موت اور47لوگ زخمی ہوئے ہیں

۔پراچنار شہر کی تیاری مارکٹ میں جہاں بڑی تعداد میں لوگ موجود تھے یہ دھماکہ پیش آیاہے‘ یہ علاقے قبائیلی ضلع خرم کا صدر مقام مانا جاتا ہے جو افغان سرحد سے لگاہوا ہے ‘

عہدیداروں کے مطابق مہلوکین کی تعداد میں اضافہ بھی ہوسکتا ہے۔پریچنار کے ایک سرکاری عہدیدار اکرام اللہ خان نے اے ایف پی سے کہاکہ’’ حادثے میں کم ازکم 13لوگ ہلاک اور 47زخمی ہوئے ہیں‘‘۔ خا ن نے کہاکہ دھماکہ ترکاری کے ڈبے میں چھپا کر رکھے ائی ای ڈی کی وجہہ سے پیش آیاہے۔

پریچنار کے ایک اور سرکاری عہدیدار نوراللہ خان نے اے ایف پی کوبتایا کہ 11نعشیں اور 40سے زائد زخمیوں کو دواخانہ منتقل کیاگیا ہے۔

پاکستانی ملٹر ی کے مطابق فوج نے سرکاری علاقے کا محاصرہ کرلیاہے۔اپنے مختصر بیان میں فوجی حکام نے کہاکہ ’’ فوجی ہیلی کاپٹرس زخمیوں کی منتقلی کاکام کررہے ہیں‘‘۔

خرم پاکستان نے ان کے سات نیم خود مختار اضلاع میں سے ایک ہے جہاں پر قبائیلی پائے جاتے ہیں جہاں پر مقامی قوانین لاگو ہیں۔مذکورہ ضلع کی طبقہ واری تصادم برائے شیعہ سنی کے وجہہ سے بھی پہچان ہے ‘ جوبیس ملین پاکستانی آبادی میں بیس فیصد کا تناسب رکھتے ہیں۔

TOPPOPULARRECENT