Friday , August 18 2017
Home / Top Stories / کابل میں ہندوستانی سفارت خانہ کے قریب میں طاقتور بم دھماکہ‘ عملہ محفوظ

کابل میں ہندوستانی سفارت خانہ کے قریب میں طاقتور بم دھماکہ‘ عملہ محفوظ

کابل: خبر ہے کہ افغانستان کی درالحکومت کابل کے وزیر محمد اکبر خان سفارتی علاقے میں واقعہ ہندوستانی سفارت خانہ کے قریب میں ایک طاقتو ر بم دھماکہ پیش آیا۔ اس علاقے میں کئی بیرونی سفارت خانہ بشمول امریکہ اور کینڈا موجود ہیں۔

جوابی کاروائی اور راحت کاری کاموں کے لئے علاقے میں افغان نیشنل سکیورٹی فورسس( اے این ایس ایف) کو متعین کردیاگیا ہے

اے ایف پی کی خبر کے مطابق دھماکے کے بعد دھوئیں کے بھاری بادل اٹھتے ہوئے دیکھائی دئے اوراب تک یہ صاف نہیں ہوا ہے کہ حملہ آوار وں کے نشانہ پر کون تھا اور فوری طور پر کسی کے ہلاک ہونے کی بھی کوئی اطلاع موصول نہیں ہوئی ہے۔
عینی شاہدین نے بتایا کہ درجنوں کاریں سڑک پر بکھر گئی اور کچھ زخمیوں کو بھی انہو ں نے دیکھا ہے۔ اب تک کسی نے بھی حملے کی ذمہ داری قبول نہیں کی ہے مگر حملے طالبان کی جانب سے موسم بہار کے آغاز کے ساتھ ہی شروع کی جانے والی جارحانہ کارائیوں کو حصہ نظر آرہا ہے۔

مئی 3کو ناٹو کے قافلے پرہوئے حملے جس میں اٹھ لوگ ہلاک اور 28زخمی ہوگئے تھے کی ذمہ داری اسلامک اسٹیٹ نے قبول کرتے ہوئے افغانستان کی درالحکومت میں متعدد بم حملوں کا بھی دعوی ائی ایس نے کیاتھا

۔پینٹگان چیف جیم میٹس نے ’’ ایک اور سخت سال‘‘ کا انتباہ دیتے ہوئے کہاکہ ملک کی تین تہائی حصہ حکومت کے کنٹرول میں نہیں ہے۔

TOPPOPULARRECENT