Monday , August 21 2017
Home / کھیل کی خبریں / ہندوستان نے آسٹریلیا کے خلاف پہلا ٹی 20 میچ 37 رنوں سے جیت لیا

ہندوستان نے آسٹریلیا کے خلاف پہلا ٹی 20 میچ 37 رنوں سے جیت لیا

during game one of the Twenty20 International match between Australia and India at Adelaide Oval on January 26, 2016 in Adelaide, Australia.

ویراٹ کوہلی کے تیز رفتار 90 رنز ۔ اسپنرس جسپریت بمرا ‘ آر اشون اور رویندر جڈیجہ کی نپی تلی بولنگ
اڈیلیڈ ( اوول ) 26 جنوری ( سیاست ڈاٹ کام ) سریش رائنا کی بہترین نصف سنچری اور اسپنرس کی نپی تلی گیند بازی کے باعث ہندوستان نے آسٹریلیا کے خلاف پہلا ٹی 20 میچ 37 رنوں سے جیت لیا ہے ۔ ہندوستان نے اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے اپنے مقررہ 20 اوورس میں تین وکٹس کے نقصان سے 188 رنز اسکور کئے تھے ۔ جواب میں آسٹریلیائی ٹیم 19.3 اوورس میں 151 رنوں پر ڈھیر ہوگئی ۔ ہندوستان کیلئے ویراٹ کوہلی نے شاندار بیٹنگ کی اور انہوں نے صرف 55 گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے 90 ناٹ آوٹ رنز اسکور کئے ۔ انہوں نے اپنی اننگز میں دو چھکے اور نو چوکے لگائے تھے ۔ اوپنر روہت شرما نے بھی اچھی شروعات فراہم کی تھی ۔ انہوں نے 20 گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے ایک چھکے اور چار چوکوں کی مدد سے 31 رنز بنائے تھے ۔ انہیںواٹسن کی گیند پر فالکنر نے کیچ کیا تھا ۔ شکھر دھون خاطر خواہ مظاہرہ نہیں کر پائے ۔

انہوں نے آٹھ گیندوں میں صرف پانچ رنز اسکور کئے تھے ۔ واٹسن ہی کی گیند پر ویڈ نے ان کا کیچ لیا ۔ اس کے بعد ویراٹ کوہلی میدان پر آئے اور انہوں نے جارحانہ تیور کے ساتھ بیٹنگ کی ۔ انہوں نے آسٹریلیا کے تقریبا تمام بولرس کی جم پر پٹائی کی ۔ کوہلی کا ساتھ سریش رائنا نے بھی اچھے ڈھنگ سے دیا ۔ سریش رائنا نے 34 گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے ایک چھکے اور تین چوکوں کی مدد سے 41 رنز اسکور کئے تھے ۔ جیمس فالکنر نے انہیں بولڈ کیا ۔ آخری لمحات میں کپتان دھونی میدان پر آئے اور انہوں نے تین گیندوں میں ایک چھکے اورا یک چوکے کی مدد سے گیارہ رن بنائے اور ناٹ آوٹ رہے ۔ آسٹریلیا کی جانب سے شین واٹسن کامیاب بولر رہے جنہوں نے 24 رنز دے کر دو وکٹس حاصل کئے ۔ ایک وکٹ فالکنر نے لی ۔ جواب میں آسٹریلیائی اننگز کی شروعات بھی اچھی رہی اور پہلی وکٹ کی رفاقت میں 47 رن بنائے گئے تھے ۔ ڈیوڈ وارنر کو بمرا کی گیند پر کوہلی نے کیچ کیا ۔ وارنر نے نو گیندوں میں ایک چھکا اور دو چوکے لگائے تھے ۔ دوسرے اوپنر آرون فنچ نے 33 گیندوں کا سامنا کیا اور چار چوکوں و دو چھکوں کی مدد سے 44 رن بنائے ۔ انہیں آر اشون نے ایل بی ڈبلیو آوٹ کیا ۔ اسٹیون اسمتھ 14 گیندوں میں تین چوکوں کی مدد سے 21 رن بناکر آوٹ ہوئے ۔ جڈیجہ کی گیند پر کوہلی نے ان کا کیچ لیا ۔ ٹی ایم ہیڈ صرف دو رن ہی بناسکے اور انہیں رویندر جڈیجہ نے ایل بی ڈبلیو آوٹ کیا ۔ لن نے 17 رن بنائے تھے ۔ اشون نے انہیں نہرا کے ہاتھوں کیچ آوٹ کیا ۔ میتھیو ویڈ پانچ رن بناکر پانڈیا کی گیند پر جڈیجہ کو کیچ دے بیٹھے جبکہ جیمس فالکنر 10 رن بناکر بمرا کی گیند پر بولڈ ہوگئے ۔ رچرڈسن کو نہرا نے 9 کے انفرادی اسکور پر بولڈ کیا ۔ بوئس تین رن بناکر بمرا کی گیند پر پانڈیا کو کیچ دے بیٹھے جبکہ شان ٹیٹ ایک رن بناکر ناٹ آوٹ رہے ۔ ہندوستان کی جانب سے جسپریت بمرا سب سے کامیاب بولر رہے جنہوں نے 23 رنوں کے عوض تین وکٹس حاصل کئے جبکہ آر اشون ‘ رویندر جڈیجہ اور پانڈے نے دو دو وکٹس لئے ۔ ایک وکٹ آشیش نہرا کے حصے میں آئی ۔ ویراٹ کوہلی کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔ تین میچس کی سیریز میں ہندوستان نے 1 – 0 سے سبقت حاصل کرلی ہے ۔

TOPPOPULARRECENT