Friday , April 20 2018
Home / کھیل کی خبریں / انگلینڈمیں بہتر مظاہرہ،کوہلی کا کاؤنٹی کھیلنے کا فیصلہ

انگلینڈمیں بہتر مظاہرہ،کوہلی کا کاؤنٹی کھیلنے کا فیصلہ

نئی دہلی ۔25 مارچ (سیاست ڈاٹ کام )ناکافی تیاری کس طرح ٹسٹ سیریز کے نتائج پر اثر انداز ہو سکتی ہے، جنوبی افریقہ میں یہ سبق سیکھنے کے بعد بی سی سی آئی نے اس موسم گرما میں شروع ہونے والی انگلینڈ کے خلاف پانچ ٹسٹ مقابلوں کی سیریز سے قبل ویراٹ کوہلی کو اگست میں کاؤنٹی کرکٹ کھیلنے کی اجازت دی ہے۔ اس فیصلے کا مطلب یہ ہے کہ کوہلی افغانستان کے خلاف ہندوستان میں واحد ٹسٹ کیلئے ٹیم کو دستیاب نہیں ہوں گے،جو کہ 14 تا 18جون مقرر ہے۔یہ ابھی تک معلوم نہیں ہوا ہے کہ جولائی میں انگلینڈ کے دورے کے لئے محدود اوورس کی سیریز کے لئے ہندوستانی ٹیم میں شامل ہونے سے پہلے کوہلی کس کاونٹی ٹیم میں شامل ہوں گے لیکن امید کی جارہی ہے کہوہ لندن سے تعلق رکھنے والی ٹیم سرے سے منسلک ہوسکتے ہیں۔یہ سمجھا جارہاہے کہ سرے نے گزشتہ سال ایک غیر ملکی کھلاڑی کے طور پر کوہلی کی دستیابی کے بارے میں بی سی سی آئی سے پوچھا تھا، لیکن ہندوستانی بورڈ نے کہا ہے کہ وہ افغانستان ٹسٹ کے باعث دستیاب نہیں ہوں گے۔کوہلی کاؤنٹی کرکٹ کھیلنے والے اب چیٹشور پوجارا اور ایشانت شرما کے بعد تیسرے کھلاڑی ہوسکتے ہیں ۔ پجارا اور ایشانت، جو فروری میں آئی پی ایل کی نیلامی میں ناکام رہے تھے، بالترتیب یارکشائر اور سسیکس کی نمائندگی کررہے ہیں۔

کوہلی نے پہلے ہی کاؤنٹی کرکٹ کھیلنے کی خواہش ظاہر کی تھی، جس میں ہیکی شیڈول میں جگہ تلاش کرنے کے ل?. انہوں نے 2014 کے انگلینڈ کے دورے پر ٹراؤنڈ کا وقت تھا، جہاں انہوں نے 1340 رنز بنا کر 134 رنز بنائے. ٹیسٹ سیریز میں بھارت کے 3-1 ہراؤنڈ میں 39 رنز بنائے.

کھیلنا
3:44
ویرات کوہلی کاؤنٹی کرکٹ انڈیا کپتان ویرات کوہلی کو کھیلنے کے لئے کھلا ہے کہ وہ 2018 میں انگلینڈ کے دورے سے پہلے کاؤنٹی کرکٹ کھیلنے سے محبت کرے گا.
“تیاری کا وقت کچھ ہے، جو کسی بھی طرف کے لئے بہت اہم ہے،” کوہلی نے کہا تھا کہ بھارت نے انگلینڈ کو 2016 میں چنئی ٹیسٹنگ میں شکست دی ہے. “لہذا، اگر مجھے وہاں جانے کا موقع ملے گا [انگلینڈ] کچھ دنوں پہلے شروع کرو کہ بہت اچھا ہو گا. میں اصل میں اس کے بارے میں سوچ رہا ہوں، کام کرنے کی کوشش کر رہا ہوں کہ میں کس طرح کر سکتا ہوں. زیادہ تر یقینی طور پر اگر مجھے وقت ملے گا تو میں چلا جاؤں گا. ”

اس سال کے پہلے جنوبی افریقہ میں 2-1 کے نقصان کے بعد، بھارت کی ٹیم کے انتظام نے چیلنج ٹیسٹ سیریز کی قیادت میں بہتر تیاری کی ضرورت کو تسلیم کیا تھا. ٹیسٹ سیریز کا آغاز شروع ہونے سے پہلے ہفتے میں ایک ہفتے پہلے بھارت جنوبی افریقہ پہنچ گیا تھا، اور یہاں تک کہ زیادہ مشق کے سیشنز حاصل کرنے کے لئے ٹورنامنٹ سے باہر نکلنے کا انتخاب بھی کیا گیا تھا.

گیرتھ بیل کی ہیٹ ٹرک،چین کو 6-0 کی شکست

TOPPOPULARRECENT