Thursday , January 17 2019

جرمنی خاتون پولیس اہلکار کی خوبصورتی نوکری کے لیے بنی مصیبت‘ لوگ جان بوجھ کر توڑ رہے ہیں قانون

ہر عورت خوبصورت نظر آنا چاہتی ہے، جرمنی کی ایک خاتون پولیس اہکار کی خوبصورتی اسکی نوکری کے لیے مصیبت بن گئی ہے۔ کیونکہ لوگ سوشل میڈیا پر اسکی فوٹو دیکھنے کے بعد جان بوجھ کر چھوٹے چھوٹے قانون توڑ رہے ہیں۔ تاکہ یہ خوبصورت خاتون پولیس اہکار انہیں پکڑے۔ آپ کو بتادیں کہ جرمنی کی پولیس اہکار adrienne-koleszar کی فٹ باڈی اور خوبصورتی کی وجہ سے سوشل میڈیا پر لاکھوں فالورس انسٹاگرام پر انکی تصویر کافی پسند کی جاتی ہے۔ یہاں تک کہ لوگ انکے پاس آکر کہتے ہیں کہ ہمیں گرفتار کرلیں۔
adrienne-koleszar اپنی فٹ باڈی اور ورک آوٹ کی فوٹو انسٹاگرام پر آپ لوڈ کرتی رہی ہیں۔ قریب دو سال پہلے یہ اسی وجہ سے سرخیوں میں آئی تھیں۔ جب انہوں نے کہا تھا کہ میرے باس کو ان سبھی چیزوں سے کوئی دقت نہیں ہے۔ لیکن اس سال کے شروعات میں انہیں آفس سے چھ مہینے کی ان پیڈ leave without pay پر بھیجا گیا تھا۔ تاکہ وہ دوبارہ صرف ایک پولیس اہکار کے طور پر نوکری جوائن کریں نہ کہ کوئی ماڈل۔
لیکن اب پولیس کے اسٹیٹ آف سیکسیونی کے پولیس محکمہ نے 34 سالہ خوبصورت پولیس اہلکار کو نوٹس دیا ہے کہ وہ ایک پولیس اہلکار کو پوسٹ کرنے یا تصویر کو سماجی میڈیا جیسے ماڈل پر اپ لوڈ کرنا چاہئے. کیوں کے اس سے محکمہ کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ اور ویسے بھی محکمہ پولیس اہکاروں کی کمی سے متاثر رہا ہے۔

Top Stories

TOPPOPULARRECENT