Monday , July 23 2018
Home / Top Stories / دہلی ۔ چوری سے قبل رقص کرتا ہوا چور۔ ویڈیو

دہلی ۔ چوری سے قبل رقص کرتا ہوا چور۔ ویڈیو

نئی دہلی۔ایسا سنا ہے کہ عام طور پر چور ی کرتے وقت چور گھبرائے اور پریشان حال رہتے ہیں مگر یہ چورتو مختلف ہیں جو قفل شکنی سے قبل رقص کررہے ہیں۔ رقص کرتا چور جس طرح جیت کے بعد ناچتے ہیں اس طرح رقص کرتا ہوا ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے۔

تین میں سے ایک چور جرم کرنے سے قبل اپنے شرٹ کی بٹن کھول کر ڈانس کرنے لگا۔رقص کرتے چور کے ساتھ اس کے دواور ساتھی بھی موجود تھے۔

اس با ت پر یقین کرنے کے لئے مذکورہ سی سی ٹی وی فوٹیج کا مشاہدہ ضرور کریں۔سی سی ٹی وی فوٹیج کو دیکھ کر ایسا لگ رہا ہے کہ کوئی بالی ووڈ فلم کی شوٹنگ کے دوران رقص کاسین چل رہا ہے جس میں چور ٹائی کی طرح گلے میں دستی کا پھندہ ڈال کر سی سی ٹی وی کیمرہ کی طرف چہرہ دیکھاتے ہوئے ڈانس کررہا ہے۔

دوکان کاقفل توڑ کر اند ر داخل ہونے سے قبل رقص کرتا چور دستی سے اپنا چہرے کوچھپالتا ہے۔ہمیں تو اس بات کا علم نہیں ہے کہ وہ لوگ چوری کرنے میں کامیاب ہویا نہیں مگر چور کے ڈانس نے ہمیں کافی متاثر کیاہے۔

 

ایک ٹوئٹر صارف نے پوسٹ کیاکہ’’ ہاہاہا‘ اس کو ریالٹی شووالے پکا لے لیں گے‘ ہمہ پہلو خصوصیت کا حامل چور۔ایک دوسرے صارف نے لکھا کہ ’’ میرے دماغ میں دھنکا چکا دھنکاچکا چل رہا ہے‘‘

TOPPOPULARRECENT