Thursday , December 14 2017
Home / Top Stories / رشوت خوری پر نتن یاہو سے پوچھ تاچھ متوقع

رشوت خوری پر نتن یاہو سے پوچھ تاچھ متوقع

تل ابیب: پراسکیوٹر جنرل دفتر کی جانب سے تحقیقات کی ہدایت کے بعد متوقع ہے کہ اسرائیل کے وزیر اعظم بنجامن نتین یاہو سے دوعلیحدہ الزامات کے تحت سے پوچھ تاچھ کی جائے گی۔ایفی نیوز نے بتایاکہ وائس آف اسرائیل ریڈیوکے مطابق نتن یاہوسے یروشلم میں واقع ان کی رہائش گاہ پوچھ تاچھ کی جائے گی جس کے لئے وقت کی کوئی حد مقرر نہیں ہے۔

وزیراعظم کی رہائش گاہ کے روبروایک سیاہ اسکرین نصب کردیاگیا ہے تاکہ میڈیا کو وہاں سے دور رکھا جاسکے۔یروشلم پوسٹ کے مطابق نتن یاہو پر شک ہے کہ انہوں نے اسرائیل اور بیرونی تاجروں سے اہم تحائف لئے ہیں ‘ جوایک عوامی شخص پر اعتماد کو ٹھیس پہنچانے کا سبب بھی ہے۔

اتوار کے روز نتن یاہو نے ایک کابینی اجلاس میں ان پر لگائے گئے رشوت کے متعدد الزامات کاجواب دیا۔نتن یاہو نے کابینہ کے افتتاحی اجلاس میں کہاکہ’’ میں اپوزیشن کو مشورہ دیتا ہوں کہ وہ پرسکو ن انداز میں سونچیں‘‘۔

جس میں دائیں بازو کی لیکوڈ جماعت نے تحقیقات کا مطالبہ کرتے ہوئے ’’ زبردست مہم چلائی‘‘تاکہ ان کی قیادت کو کمزور کیاجاسکے۔لیکوڈ لیڈر ڈیوڈ امسلیم وہ ایک بل تجویز کریں گے جس میں برسراقتدار وزیراعظم کے خلاف تحقیقات کاقانون بنایاجاسکے جو فرانس کے بشمول دیگر ممالک میں ہے

TOPPOPULARRECENT