Thursday , November 23 2017
Home / Top Stories / ناگپور۔ ممبئی ڈورانٹوٹرین حادثے کا شکار‘ زمین کھسکنے کے بعد پٹریوں سے اتر ی ٹرین‘ کو ئی جانی نقصان نہیں

ناگپور۔ ممبئی ڈورانٹوٹرین حادثے کا شکار‘ زمین کھسکنے کے بعد پٹریوں سے اتر ی ٹرین‘ کو ئی جانی نقصان نہیں

منگل کی صبح ناگپور ۔ ممبئی ڈرانٹو ایکسپرین ٹرین نے نو ڈنے پٹری سے اتر گئے۔ صبح6:30بجے کے قریب پیش ائے اس ٹرین حادثے میں کسی بھی جانی نقصان کی کوئی اطلاع موصول نہیں ہوئی ہے۔

سمجھا جارہا ہے کہ زمین کھسکنے کی وجہہ سے یہ واقعہ پیش آیا ہے‘ بھاری بارش کی وجہہ سے راحت کاری کے کاموں میں رکاوٹ پیدا ہورہی ہے۔

یہا ں پر پھنسے ہوئے مسافرین کی مدد کے لئے بس اور ریلویز افیسر موقع پر پہنچ ہیں۔ جی ایم ‘ ڈی آر ایم موقع پر پہنچے اور مسافرین کو سفر کی سہولت کے پانچ بسوں کا انتظام بھی کیاگیا ۔ پچھلے دس دنوں میں ملک کے اندر یہ تیسر ا بڑا واقعہ ہے جس میں پٹریوں سے ٹرین اتری ہے۔

قبل ازیں اترپردیش کے اندر تیز رفتار اٹکل ٹرین کے چودہ ڈبے پٹریوں سے اتر گئے تھے اور اس حادثے میں23لوگوں کی موت اور60زخمی ہوے تھے۔

ممبئی ناگپور ڈورنٹو ایکسپریس کا یہ حادثہ مہارشٹرا کے ضلع تھانہ میں واقعہ واسند اور آسان گاؤ ں ریلوے اسٹیشن کے درمیان میں پیش آیا ہے۔ سنٹرل ریلویز انتظامیہ نے حادثے کی توثیق کرتے ہوئے کہاکہ اس حادثے میں کوئی جانی نقصان نہیں ہے او رنہ کسی کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں

Top Stories

TOPPOPULARRECENT