Tuesday , December 11 2018

پیس کوارٹر فائنل میں ، بوپنا ، بھامبری باہر

ملبورن 19 جنوری (سیاست ڈاٹ کام )تجربہ کار لینڈر پیس اور چیک جمہوریہ کے ان کے جوڑی دار راڈیک ا سٹیپنک نے اتوار کو یہاں اور نیوزی لینڈ کے مائیکل وینس کے فتوحات پر روک لگا کر آسٹریلین اوپن ٹینس ٹورنامنٹ کے مرد ڈبلز کے کوارٹر فائنل میں داخل کیا لیکن روہن بوپنا تیسرے راؤنڈ میں ہار کر باہر ہو گئے ۔پیس اور اسٹیپنک کی پانچویںجوڑی نے ـ نوجوا

ملبورن 19 جنوری (سیاست ڈاٹ کام )تجربہ کار لینڈر پیس اور چیک جمہوریہ کے ان کے جوڑی دار راڈیک ا سٹیپنک نے اتوار کو یہاں اور نیوزی لینڈ کے مائیکل وینس کے فتوحات پر روک لگا کر آسٹریلین اوپن ٹینس ٹورنامنٹ کے مرد ڈبلز کے کوارٹر فائنل میں داخل کیا لیکن روہن بوپنا تیسرے راؤنڈ میں ہار کر باہر ہو گئے ۔پیس اور اسٹیپنک کی پانچویںجوڑی نے ـ نوجوان کھلاڑی بھامبری اور وینس کی جوڑی کو 3-3,6-2سے شکست دی۔ پیس اور اسٹپنک کے تجربے کے سامنے بھامبری اور وینس کی ایک نہیں چلی اور انہوں نے ایک گھنٹہ پانچ منٹ میں یہ میچ گنوا دیا ۔بھامبری اور وینس کو پورے میچ میں تین بار بریک پوائنٹ کا موقع ملا لیکن وہ اس کا فائدہ نہیں اٹھا پائے ۔

دوسری طرف پیس اور اسٹپنک نے پہلے سیٹ میں بریک پوائنٹ لینے کے واحد موقع کا صحیح فائدہ اٹھا جبکہ دوسرے سیٹ میں پانچ مواقع میں سے دو بار بریک پوائنٹ حاصل کیا۔ اس جوڑی کا اگلا مقابلہ آسٹریا کے الیگزذیڈر پیا اور برازیل کے برونو سوریس اور مائیکل لوڈرا اور نکولس ماہوٹ کی فرانسیسی جوڑی کے درمیان ہونے والے مقابلے کے فاتحین سے ہوگا ۔ہندستان کے پانچ کھلاڑیوں نے مرد ڈبلز میں حصہ لیا تھا لیکن اب صرف پیس ہی دوڑ میں بنے ہوئے ہیں ۔ بوپنا اور پاکستان کے ان کے جوڑی دار اعصام الحق قریشی بھی آج تیسرے دوڑ میں فلپین کے ٹریٹ ہوئی اور برطانیہ کے ڈومینک اگلوٹ کی 12 ویں سینئر جوڑی سے 79 منٹ تک چلے میچ میں4-6،6-7 سے ہار گئی ۔ بوپنا اور قریشی کی ساتویں ترجیحی جوڑی نے پہلے سیٹ میں ایک بریک پوائنٹ گنوایا ۔ دوسرے سیٹ میں وہ اپنی سروس کو بچانے میں کامیاب رہے لیکن اس دوران میں اپنی حریف ٹیم کی سروس بھی نہیں توڑ پائے۔ٹائی بریک ہندستان ۔ پاک جوڑی کا مظاہرہ خراب رہی اور وہ 1-7 سے ہار گئی۔مہیش بھوپتی اور دیوج شرن اپنے اپنے جوڑی دارو کے ساتھ پہلے ہی مرد ڈبلز سے باہر ہو گئے تھے۔ خواتین ڈبلز میں ثانیہ مرزا اور زمبابوے کی کارا بلیک حالانکہ دوڑ میں بنی ہوئی ہے ، یہ جوڑی تیسرے دور میں کینیڈا کی یوگنینی بچائی اور روس کی ویرا ڈسیونا کی جوڑی سے مقابلہ کرے گی۔

TOPPOPULARRECENT