Monday , December 18 2017
Home / Top Stories / گوا میں حصول اقتدارکے لئے بی جے پی نے دولت کا استعمال کیا۔ڈگ وجئے

گوا میں حصول اقتدارکے لئے بی جے پی نے دولت کا استعمال کیا۔ڈگ وجئے

نئی دہلی:کانگر یس لیڈر ڈگ وجئے سنگھ نے پیر کے روزبی جے پی کے متعلق کہاکہ ریاست گوا میں سب سے بڑی واحد سیاسی پارٹی کو اقتدار سے دور رکھنے اور اپنی حکومت بنانے کے چھوٹی اور پارٹیوں اور آزاد امیدواروں کو بی جے پی منانے کاکام کررہی ہے۔

سنگھ نے ٹوئٹ کرتے ہوئے کہاکہ ’’ عوام پر پیسے کی طاقت جیت گئی ہے۔ میں گوا کی عوام سے معافی چاہتاہوں ہم حکومت بنانے کے لئے درکار مدد حاصل نہیں کرسکے‘‘۔

تاہم انہوں نے کہاکہ کانگریس فرقہ پرستی اور دولت کی بنیاد پر سیاست کے خلاف گوا میں اپنی جدوجہد کو جاری رکھے گی۔

بعدازاں انہوں نے ہولی کی مبارکباد پیش کرتے ہوئے ملک میں بھائی چارہ کو فروغ دینے کی بھی عوام سے اپیل کی ہے۔چالیس اراکین اسمبلی کے ایوان میں کانگریس 17سیٹوں کے ساتھ ریاست گوا کی سب سے بڑی پارٹی بن کر ابھری ہے

مگر حکومت کی تشکیل کے درکار جادوائی اعداد وشمار حاصل نہیں کرسکی جبکہ بی جے پی نے 13سیٹوں پر کامیابی کے باوجود آزاد اور علاقائی چھوٹی سیاسی جماعتوں کے ساتھ اتحاد کرتے ہوئے 21سیٹوں کا نشانہ پارکر کرنے میں کامیاب رہی ہے۔

وزیر دفع منوہر پریکر کو بی جے پی نے گواریاست کے چیف منسٹر کی حیثیت سے پیش کیا ہے ۔گورنر گوا مریدولہ سنہا نے پاریکر سے کہاکہ وہ انتظامیہ حلف برداری کے بعد اندرون 15دن ایوان اسمبلی میں اپنی اکثریت ثابت کریں۔

TOPPOPULARRECENT