Monday , December 18 2017
Home / Top Stories / گوری لنکیش کا قتل۔ ایس ائی ٹی نے مشتبہ قاتلوں کی اسکیج جاری کیا

گوری لنکیش کا قتل۔ ایس ائی ٹی نے مشتبہ قاتلوں کی اسکیج جاری کیا

بنگلورو۔ جہدکار صحافی گوری لنکیش کے قتل کی تحقیقات کررہے ایس ائی ٹی عہدیداروں نے ہفتہ کے روز تین مشتبہ قاتلوں کے اسکیچ جاری کرتے ہوئے مدد کی اپیل کی ہے۔

انڈین ایکسپرس کی خبر کے مطابق ایس ائی ٹی ذرائع سے پتہ چلا ہے کہ ’’تین لوگ دوعلیحدہ بائیکس پر گوری کو قتل کرنے کے لئے ان کے گھر پہنچے تھے۔دو لوگوں ایک گاڑی پر سوار تھے جبکہ دوسرابائیک پر کاروائی کی ریکارڈنگ کررہا تھا۔ ہم ان میں کسی کوبھی پہچاننے سے قاصر ہیں ۔ تین ہیلمٹ پہنے ہوئے تھے۔

ذرائع سے اطلاع ملی ہے کہ ’’پولیس کو ایک سی سی ٹی فوٹیج جس میں ریکارڈنگ کررہے مشتبہ کی آنکھیں دیکھائی دے رہی ہیں ۔

پولیس نے تین آرٹسٹ کی مد داورپولیس کو فوٹیج میں ملی یکسانیت کی بنیاد پر تصوئیریں تیار کی ہیں

مسٹر سنگھ نے کہاکہ ’’ ہمیں گوری لنکیش کے گھر پر لگے سی سی ٹی وی سے بھی کچھ جانکاری حاصل ہوئی ہے ۔ ہم تمام زاویوں سے جانچ کررہے ہیں۔ہمیں اب تک دابولکر کے قتلوں سے رابطے کا سراغ نہیں ملا ہے‘‘

مسٹر سنگھ جو تحقیقات کررہی ایس ائی ٹی کی نگرانی کررہے ہیں نے سناتھن سنستھا کے متعلقہ پوچھے گئے سوال کے جواب میں کہاکہ وہ کسی تنظیم یا گروپ کا نام بتانے عجلت ہوگی اور تحقیقات میں رکاوٹ کا سبب بنے گا۔انہوں نے کہاکہ سناتھن سنستھا کی جانکاری صرف میڈیا کوہے۔ مگر ہمیں اب تک کسی تنظیم کے ملوث ہونے کی جانکاری نہیں دی ملی ہے۔

ستمبر 5کے روز 55سالہ گوری لنکیش کا نامعلوم حملہ آوروں نے گولی مار کر بنگلور میں قتل کردیاتھا۔لنکیش کنڈا پندرہ روزہ اخبار گوری لنکیش پتریکا کی ایڈیٹر بھی تھی۔

 

TOPPOPULARRECENT