Wednesday , August 15 2018
Home / Top Stories / ہجومی حملہ میں مسلم شخص کو بچانے والے سکھ پولیس جوان کی فلمی ستاروں نے کی ستائش

ہجومی حملہ میں مسلم شخص کو بچانے والے سکھ پولیس جوان کی فلمی ستاروں نے کی ستائش

ممبئی۔مشہورفلمی ستارے جیسے فرحان اختر ‘ ودیا بالن اور اسٹار مصنف چیتن بھگت نے سکھ پولیس جوان کی ستائش کی جس نے مبینہ طور پر ہجوم کے ہاتھ تشدد کا نشانہ بننے والے ایک مسلم نوجوان کی زندگی بچائی۔مذکورہ پولیس جوان کا ایک ویڈیو سوشیل میڈیا پر گشت کررہا ہے جس میں لوگ اس کی بہادری کی ستائش کرتے ہوئے بھی دیکھائی دے رہے ہیں۔

وہیں ٹوئٹر پر سنگھ کے اس عمل اور اپنے ذمہ داریوں کے تئیں سنجیدگی کی جہاں ستائش کی جارہی ہے وہیں بالی ووڈ اسٹارس سنگھ کو ’حقیقی ہیرو ‘کہہ رہے ہیں۔فرحان اختر نے ٹوئٹ کیا کہ’’ ہم جان لینے والوں کی فوری مذمت کرتے ہیں‘ ہمیں جان بچانے والوں کے لئے بھی اس طرح فوری ردعمل کرنا چاہئے۔ ہیر گگن دیپ سنگھ ‘۔

اداکارہ ودیا بالن نے گگن دیپ کو ’’سچا ہندوستانی‘‘ قراردیا۔

چیتن بھگت نے لکھا کہ’’ مذکورہ سکھ افیسر نے مسلم شخص کی جان بچائی۔ مجھے کوئی فرق نہیں پڑتا کون اقتدار میں ہے۔ یہ وہ ہندوستان جس طرح کا میں چاہتاہوں اور اگر میں ایساچاہنے والا آخری آدمی بھی رہا تو یہی چاہوں گا‘‘۔

ادتی راؤ حیدری نے بھی گگن دیپ کی ستائش کی۔

سدھار ملہوترہ نے ٹوئٹ میں لکھا کہ’’ اپنے کام کی ایک بہترین مثال ہیر وگگن دیپ نے پیش کی ہے۔

ویڈیو جو سوشیل میڈیا پر پھیلایاگیا ہے اس میں سنگھ ہجوم کے درمیان میں گھیرے ہوئے جو ایک مسلم شخص پر حملہ آور ہے ‘ بتایا جارہا ہے کہ مذکورہ مسلم شخص اتراکھنڈ کے رام نگر کی مندر میں ایک ہندو لڑکی کے ساتھ ملاتھا

TOPPOPULARRECENT