Saturday , January 20 2018
Home / کھیل کی خبریں / ہندوستان کا موقف مستحکم ‘سری لنکا کو 364 رن کا ہدف

ہندوستان کا موقف مستحکم ‘سری لنکا کو 364 رن کا ہدف

کٹک ۔2نومبر ( سیاست ڈاٹ کام).ہندوستان نے اوپننگ بیٹسمین اجنکیا رہانے اور شکھر دھون کی شاندار سنچریوں کی بدولت سری لنکا کے خلاف پہلے ون ڈے میں 5 وکٹوں کے نقصان پر 363 رنز کا بڑا اسکور کھڑا کر لیا ہے۔ اوڈیشہ کے کٹک واقع بارابتی اسٹیڈیم میں جاری میچ میں سری لنکا کو اب فتح کے لئے 364 رنز کی ضرورت ہے۔ ہندوستان کی جانب سے دونوں ہی بیٹسمینوں رہا

کٹک ۔2نومبر ( سیاست ڈاٹ کام).ہندوستان نے اوپننگ بیٹسمین اجنکیا رہانے اور شکھر دھون کی شاندار سنچریوں کی بدولت سری لنکا کے خلاف پہلے ون ڈے میں 5 وکٹوں کے نقصان پر 363 رنز کا بڑا اسکور کھڑا کر لیا ہے۔ اوڈیشہ کے کٹک واقع بارابتی اسٹیڈیم میں جاری میچ میں سری لنکا کو اب فتح کے لئے 364 رنز کی ضرورت ہے۔ ہندوستان کی جانب سے دونوں ہی بیٹسمینوں رہانے اور دھون نے متاثر کن سنچری بنائے ۔ہندوستان کے پہلے وکٹ کے طور پر شکھر دھون 113 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔ اجنکیا رہانے کے ساتھ پہلے وکٹ کے لئے ان کی 231 رنز کی شراکت ہوئی۔ دھون کے پو یلین لوٹنے کے کچھ دیر بعد رہانے بھی آؤٹ ہو گئے۔ انہوں نے 111 رنز بنائے۔ کریئر کا 38 واں میچ کھیلتے ہوئے رہانے نے 108 گیندوں میں 13 چوکے اور 2 چھکے لگائے تو دھون نے اپنے کیریئر کے 46 ویں میچ میں 107 گیندوں پر 14 چوکوں اور 3 شاندار چھکے لگائے۔ دھون نے اپنی سنچری بھی چھکا مار کر ہی مکمل کی۔ سلامی جوڑی کی شاندار اننگز کی وجہ سے ایک طرف ان کے بعد آنے والے ہندوستانی بیٹسمین کے حوصلے ساتویں آسمان پر رہے، تو دوسری طرف سری بولرو کے پسینے چھوٹ رہے تھے۔

عالم یہ رہا کہ پہلا وکٹ لینے کے لئے سری لنکا کو 34 اوور تک انتظار کرنا پڑا۔ 34 ویں اوور میں جے وردھنے کی گیند پر سورجن رندیو نے رہانے کا کیچ لیا۔ پھر پریہ رجن نے دھون کو بولڈ کر سری لنکا کو دوسری کامیابی دلانے میں کامیاب رہے۔ ہندوستان کا تیسرا وکٹ سریش رینا کے طور پر گرا۔ رندیو کے بال پر ایل بی ڈبلیو آؤٹ قرار دیے جانے سے پہلے رائنا محض 34 گیندوں میں 52 رن بنا چکے تھے۔ رینا کے بعد کپتان کوہلی آؤٹ ہوئے۔ انہوں نے پریرا کی گیند پر رندیو کو کیچ تھما دیا۔کوہلی نے 21 گیندوں پر 22 رنز بنائے۔ پانچویں وکٹ کے طور پر انباتی رائدو کو گمیج نے پریرا کے ہاتھوں کیچ کروایا. رائڈو نے 20 بال پر 3 چوکوں کی مدد سے کل 27 رنز بنائے۔ ورددھمان ساہا 10 اور حروف پٹیل 14 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

TOPPOPULARRECENT