Wednesday , August 12 2020

اے آئی یو ڈی ایف کے رہنما بدرالدین اور ان کے بھائی سراج الدین اجمل کی کوویڈ رپورٹ مثبت

Photo: Twitter

اے آئی یو ڈی ایف کے رہنما بدرالدین اور ان کے بھائی سراج الدین اجمل کی کوویڈ رپورٹ مثبت

گوہاٹی: آل انڈیا یونائیٹڈ ڈیموکریٹک فرنٹ (اے آئی یو ڈی ایف) کے سربراہ بدرالدین اجمل اور سراج الدین اجمل کوویڈ 19 کی رپورٹ مثبت نکلنے کے بعد آسام کی پہلے سیاسی شخصیت بن گئے ہیں۔

اتوار کے روز صحت کے وزیر ہمنٹا بِسوا سرما نے کہا کہ دھبری سے لوک سبھا کے رکن بدرالدین اجمل اور بارپیٹا لوک سبھا کے سابق رکن پارلیمنٹ سراج الدین نے مثبت تجربہ کیا ہے اور انہیں “آکسیجن سنترپتی سطح میں ہلکی ڈپ” کے بعد ممبئی کے ایک اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔

“اے آئی یو ڈی ایف کے چیف ایم پی بدرالدین اجمل کو آکسیجن سنترپتی سطح میں ہلکے ڈوبنے کے بعد ممبئی کے ایک اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ میں ان کے کنبہ کے ساتھ مستقل رابطے میں ہوں اور اس کی صحت کی نگرانی کر رہا ہوں۔ “میں ان کی جلد صحت یابی کی خواہش میں سب میں شامل ہوں ،” وزیر صحت سرما نے ٹویٹ کیا۔

دوسری طرف ، سعدیہ سے بی جے پی کے ممبر اسمبلی بولن چیٹیا اور سلچار سے کانگریس کی سابقہ ​​ممبر پارلیمنٹ سشمیتا دیو کوویڈ-19 کے لئے مثبت پائے گئے ہیں۔ چیف سیکرٹری کمار سنجے کرشنا نے بتایا کہ کامپ میٹروپولیٹن ضلع جس کے تحت گوہاٹی آتا ہے وہاں پر 14 دن کی لاک ڈاؤن کو ایک ہفتے میں بڑھایا گیا ہے۔ اس سے قبل یہ لاک ڈاون اتوار کی شام 6 بجے ختم ہونا تھا۔

ریاست میں زیر علاج مریضوں کی تعداد 5،607 ہے جبکہ اس انفیکشن سے 10،426 افراد صحت یاب ہوئے ہیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT