Wednesday , February 26 2020

دہلی انتخابی کے نتائج سے مایوس ہونے کی ضرورت نہیں: بی جے پی قومی صدر نڈڈا

نئی دہلی: بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر جے پی نڈا نے کہا ہے کہ پارٹی کارکنوں کو دہلی اسمبلی انتخابات کے نتائج پر مایوسی محسوس نہیں کرنی چاہئے۔

بی جے پی ٹھوس اقدامات اٹھانے میں ناکام رہی کیوں کہ وہ 70 میں سے صرف آٹھ سیٹیں جیت سکی ہے جبکہ عام آدمی پارٹی (آپ) 62 سیٹیں جیت کر اقتدار میں واپس آ گئی ہے۔

دہلی اسمبلی کے 70 رکنی اسمبلی کے لئے پولنگ 8 فروری کو ہوئی تھی اور منگل کو نتائج کا اعلان کیا گیا تھا۔

بدھ کی شام یہاں پارٹی کے مرکزی دفتر میں بی جے پی کے جنرل سکریٹریوں سے ملاقات میں نڈا نے کہا کہ تمام امیدواروں نے کارکنوں کے ساتھ مل کر “بڑے جوش و جذبے اور جذبے” کے ساتھ الیکشن لڑا تھا۔

اس اجلاس میں پارٹی کے کچھ اعلی قائدین جنرل سکریٹری بی ایل سنتوش ، جوائنٹ جنرل سکریٹری سعودن سنگھ ، جنرل سکریٹری سروج پانڈے ، رام مادھو ، مرلی راؤ ، بھوپندر یادو اور ارون سنگھ اس اجلاس میں موجود تھے۔

اجلاس میں پارٹی کے ذریعہ ملک بھر میں چلائے جانے والے پروگراموں پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ نیز دہلی اسمبلی انتخابات کے نتائج اور پارٹی کی شکست کا جائزہ لیا گیا۔

رہنماؤں نے کہا کہ پارٹی نے مناسب تیاری کے ساتھ الیکشن لڑا تھا لیکن نتائج ہماری سوچ سے الگ اۓ۔

نڈا نے جنرل سکریٹریوں کے توسط سے پارٹی رہنماؤں اور کارکنوں کو یہ پیغام بھیجا ہے کہ انتخابی نتائج پر مایوسی محسوس کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

پارٹی نے انتخابات میں حمایت کرنے پر اپنے کارکنوں کا بھی شکریہ ادا کیا ہے اور کہا ہے کہ سازگار نتائج نہ ملنے کی حوصلہ شکنی کی ضرورت نہیں ہے۔

اس کے علاوہ اجلاس میں اس بات پر بھی اتفاق کیا گیا کہ پارٹی کے توسیعی پروگرام بی جے پی کے اصولوں کے مطابق جاری رکھے جائیں گے۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT