Wednesday , September 30 2020

رام مندر کی عمر ایک ہزار سال ہوگی: چمپت رائے

File Pic

رام مندر کی عمر ایک ہزار سال ہوگی: چمپت رائے

ایودھیا ، 12 اگست: ایودھیا میں رام مندر کو کم سے کم ایک ہزار سال تک قائم رکھنے کے لئے تیار کیا گیا ہے اور رام نے اپنی زندگی میں ہر چیز کا مقابلہ کیا ہے۔

شری رام جنم بھومی تیرتھ کھیترا ٹرسٹ کے جنرل سکریٹری چمپت رائے نے کہا کہ “فاؤنڈیشن کے کھمبے مضبوط اور گہرے ہونگے جیسے ان کے بہت بڑے پل رکھے ہوئے ہیں ، جس سے ڈھانچہ مضبوط اور زلزلہ مزاحم ہوگا۔”

ایودھیا کے کارسیوک پورم میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ رام مندر ہزاروں سالوں سے کسی بھی قدرتی آفات کا مقابلہ کر سکے گا۔ انہوں نے کہا کہ ڈیزائن کی پیچیدہ تفصیلات جلد تیار ہوجائیں گی۔

رائے نے مزید کہا کہ مندر کی جگہ کی کھدائی اور لگانے کے دوران کھوئے گئے سارے نوادرات ، جن میں صدیوں پرانی آثار بھی شامل ہیں انکی کی نمائش ہیکل کے احاطے میں کی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ مندر کا حتمی نقشہ ایودھیا ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے ذریعے منتقل کیا جائے گا اور مطلوبہ فیس ادا کی جائے گی۔ انہوں نے کہا ، “ہم کسی قسم کی فیس میں چھوٹ کے خواہاں نہیں ہیں۔

رائے نے بتایا کہ ٹرسٹ اکاؤنٹ میں موجودہ رقم 42 کروڑ ہے جو چندہ سے حاصل کی گئی ہے۔

ایک سوال کے جواب میں ، انہوں نے کہا ، “ہندوستان بھر میں کم از کم 20،000 مشاہدین نے ہیکل کی تحریک میں حصہ لیا تھا اور سب کو مدعو کرنا ممکن نہیں تھا۔ ہم ایودھیا کے باہر سے صرف 90 اور مندر کے شہر سے 52 افراد کو دعوت نامے بھیج سکتے ہیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT