Wednesday , August 12 2020

راہل گاندھی نے کوویڈ 19 سے لڑنے کے حکومت ہند کے دعوؤں پر اٹھائے سوال

راہل گاندھی نے کوویڈ 19 سے لڑنے کے حکومت ہند کے دعوؤں پر اٹھائے سوال

نئی دہلی: کانگریس کے رہنما راہل گاندھی نے پیر کےدن کوویڈ-19 سے لڑنے کے حکومتی دعوؤں پر سوال اٹھایا ہے اور سوال کیا کہ کیاوائرس کے خلاف جنگ میں ہندوستان ایک “اچھی پوزیشن” پر ہے؟

مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے کہا کہ ان کا یہ بیان ایک دن بعد سامنے آیا جب ہندوستان نے کورونا وائرس وبائی امراض کے خلاف جنگ میں ایک “اچھی پوزیشن” میں ہے اور ملک عزم اور جوش و جذبے کے ساتھ اس بیماری کا مقابلہ کرے گا۔

۔ ایک ٹویٹ میں گاندھی نے پوچھا ، “کیا ہندوستان کوویڈ جنگ میں اچھی پوزیشن پر ہے؟” انہوں نے ہندوستان کے یومیہ اوسط کوویڈ کی تعداد کا بھی ذکر کیا جس میں جنوبی کوریا اور نیوزی لینڈ جیسے دوسرے ممالک کے مقابلے میں مستقل اضافہ دیکھا گیا ہے جس میں کیسوں میں مستقل کمی واقع ہوئی ہے۔

 مرکزی وزارت صحت کے مطابق مرنے والوں کی تعداد 23،174 ہوگئی جبکہ پیر کی صبح تک 24 گھنٹے کے دوران ہندوستان میں روزانہ 28،701 کیسوں میں اضافہ ہوا جبکہ اس کی تعداد 8،78،254 ہوگئی جبکہ مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 23،174 ہوگئی۔

 راہل گاندھی کوویڈ بحران سے نمٹنے پر حکومت کی تنقید کا نشانہ رہے ہیں اور انہوں نے الزام لگایا ہے کہ وہ اس صورتحال سے نمٹنے میں ناکام رہے ہیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT