Wednesday , December 2 2020

سعودی عرب ، متحدہ عرب امارات اور بحرین کے حکمرانوں کو ’فرینڈز آف زیون‘ ایوارڈ دیا جا رہا ہے

سعودی عرب ، متحدہ عرب امارات اور بحرین کے حکمرانوں کو ’فرینڈز آف زیون‘ ایوارڈ دیا جا رہا ہے

یروشلم: فرینڈز آف زیون ہیریٹیج سنٹر نے 11 عالمی رہنماؤں کو فرینڈز آف زیون ایوارڈ کے دینے لا کا اعلان کیا گیا ہے۔ ایوارڈ حاصل کرنے والوں میں سعودی عرب ، متحدہ عرب امارات اور بحرین کے علاوہ مراکش اور عمان کے رہنما بھی شامل ہیں۔

مسلم حکمران
وہ مسلم حکمران کو جنہیں ‘فرینڈز آف سیون ایوارڈ’ دیا جا رہا ہے۔
ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سعودی عرب

متحدہ عرب امارات کے وزیر اعظم شیخ محمد بن راشد المکتوم
بحرین کا شاہ حماد بن عیسیٰ آل خلیفہ

شاہ محمد مراکش

عمان کے سلطان ہیتھم بن طارق
فرینڈز آف زیون ہیریٹیج سنٹر کے بانی ڈاکٹر مائک ایونس نے چوتھے سالانہ کرسچن میڈیا سمٹ میں عالمی رہنماؤں کو “فرینڈز آف زیون ایوارڈز” پیش کیا ، جو عملی طور پر منعقد ہوا۔

ڈاکٹر ایونز نے کہا ، “یہ تمام صدور اپنے سفارت خانوں کو یروشلم منتقل کریں گے اور تمام مسلم رہنما وقت کے ساتھ اسرائیل کے ساتھ صلح کریں گے۔”

ڈاکٹر ایونس نے حال ہی میں سعودی عرب میں ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان بن عبد العزیز آل سعود سے ملاقات کرنے والے ایک وفد کے ساتھ ملاقات کی۔

“میرے ذہن میں کوئی شک نہیں ہے جو خلیجی خطے میں خاموشی سے حیرت انگیز امن اقدامات چلا رہا ہے۔ ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے ہمارے گروپ کو بتایا کہ فلسطینی اسرائیل کی نقل کرکے اپنا مسئلہ حل کرسکتے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ یہودیوں سے نفرت کرنے کے لئے بچوں کو تعلیم دینا بند کرنی چاہئے ، اور یہ کہ سیاسی مقاصد کے حصول کے لئے دہشت گردی کے لئے دنیا کو صفر رواداری کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔
امن معاہدات
اسرائیلی وزیر اعظم بینجمن نیتن یاھو نے اسرائیل کے “کرسچن فرینڈز” کا شکریہ ادا کیا اور حالیہ ابراہیم معاہدوں کی تعریف کی – جس میں اسرائیل نے متحدہ عرب امارات اور بحرین کے ساتھ امن معاہدوں پر دستخط کیے تھے۔

“تاریخی ابراہیم معاہدہ ہمارے خطے اور دنیا بھر کے تمام لوگوں اور مذاہب کے مابین پرامن بقائے باہمی کا نمونہ پیش کرسکتا ہے۔ اسرائیل ہمارے تمام ہمسایہ ممالک کے ساتھ امن کے حصول کے لئے جو بھی ضروری ہے ، کوشش کرتا رہے گا۔

ایوارڈز میں سربیا کے صدر الیکسندر ووسی، رومانیہ کے صدر کلاؤس ایوہنیس کے صدر ماریو عبدو بنیٹز ، پیراگوئے کے صدر ، جمہوریہ چیک کے صدر ، یورووری میسویونی ، یوگنڈا کے صدر لازور چکویرا ، ملاوی ، شامل ہیں۔

فرینڈز آف سیون ایوارڈ
فرینڈز آف زیون ایوارڈ اسرائیلی مرحوم کے صدر شمعون پیریز نے کمیشن کیا تھا۔

پچھلے وصول کنندگان میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ ، سابق امریکی صدر جارج ڈبلیو بش ، موناکو کے شہزادہ البرٹ دوم ، جارجیا کے صدر سالوم زورابیشیلی ، امریکی وزیر خارجہ مائک پومپیو اور دیگر شامل ہیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT