Friday , December 13 2019

ملک کی مشہور شخصیات نے ٹیپو سلطان کو خراج تحسین پیش کیا

ٹویٹر صارفین نے بدھ کے روز ٹیپو سلطان کو ان کی پیدائش کی سالگرہ کے موقع پر زبردست خراج تحسین پیش کیا ، جس میں میسور کی سابقہ ​​بادشاہی کے بادشاہ کے حوالے بہت سے پوسٹ کیے گئے تھے ، ساتھ ہی اس کے ہیش ٹیگز ٹیپوسلطان ، شیر ہند ٹیپوسلطان ، ٹیپو جینتی اور ٹائیگر مین میسور کے ساتھ ان کے قیمتی سامان کی تصاویر بھی تھیں۔

ٹیپو سلطان پر ٹویٹرتی کے ذریعہ 3،143 ٹویٹس پوسٹ کی گئیں۔

ونچت بہوجن اگاڑی کے رہنما پرکاش امبیڈکر نے لکھا کہ میسور کا بادشاہ ٹیپو سلطان ہمیشہ ہی اپنی بہادری اور برطانوی حکمرانی کے خلاف مستقل مزاحمت کے لئے جانا جاتا ہے۔ ہندوستان کے پہلے آزادی پسندوں کو ان کی یوم پیدائش پر خراج تحسین پیش کرتا ہوں۔

ایک اور یوسر نے لکھا کہ “ٹیپو سلطان واحد ہندوستانی حکمران تھے جو انگریزوں کو ہندوستان سے لاحق خطرات کو سمجھتے تھے ، اور انہیں ہندوستان سے بے دخل کرنے کے لئے چار جنگیں لڑیں – اس لحاظ سے انہیں برصغیر کا پہلا آزادی پسند کہا جاسکتا ہے“۔

ک صارف نے ٹیپو سلطان سے منسوب ایک اقتباس شائع کیا: “ایک دن کی ایک شیر کی زندگی سو سو سال کی گیڈر کی زندگی سے بہتر ہے۔

ٹیپو سلطان 20 نومبر 1750 کو پیدا ہوا تھا اور 4 مئی 1799 کو اس کا انتقال ہوا۔

بہت سارے ٹویٹر صارفین نے جدید ٹکنالوجی کے ایجاد کرنے پر ٹیپو کی تعریف کی” ٹیپو سلطان سائنس اور ٹکنالوجی سے راغب ہوا ، اس نے بندوق ساز ، انجینئر ، گھڑی ساز اور فرانس سے دوسرے ماہر مل کر میسور پہنچے ، پھر کانسی توپوں ، گولہ بارود اور مسقوں کی تیاری ‘میک ان میسور’ کے لئے تیار کی۔ بنیادی طور پر پہلے جنہوں نے میکین انڈیا کے لئے کام کیا ”، ۔

چند خلاف او ازیں بھی اٹھی۔۔ جیسے

شدد آوازیں بھی تھیں۔ ایک صارف نے لکھا: “جو لوگ ٹیپو کی سالگرہ منا رہے ہیں وہ تاریخی حقیقت منا رہے ہوں گے کہ اس نے اسلام کے نام پر ہزاروں ہندوؤں اور عیسائیوں کو قتل کیا۔ اس کو تسلیم کرنے کے لئے صاف ستھرا ہو۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT