Wednesday , August 12 2020

وکاس دوبے پولیس انکاؤنٹر میں مارا گیا

وکاس دوبے پولیس انکاؤنٹر میں مارا گیا

کانپور: گینگسٹر وکاس دبے جمعہ کی صبح ایس ٹی ایف حکام کے ساتھ مبینہ فائرنگ کے تبادلے میں شدید زخمی ہونے کے بعد ہلاک ہوگیا۔ اسے اس وقت گولی مار دی گئی جب اس نے مبینہ طور پر ایک سڑک حادثے کے بعد فرار ہونے کی کوشش کی، وہ جس گاڑی میں سفر کر رہا تھا وہ الٹ گئی۔

دوبے کو خون میں لگی حالت میں ہیلیٹ اسپتال کے ایمرجنسی وارڈ میں لے جایا گیا۔

ایس ایس پی کانپور دنیش کمار نے بتایا کہ ڈاکٹروں نے وکاس دبے کی موت کی تصدیق کردی ہے۔

ایس ٹی ایف حکام نے اس پر کوئی تبصرہ کرنے سے انکار کردیا

چونکہ میڈیا والے افراد اس بارے اسپتال میں سوالات پوچھے مگر انہوں نے اس بارے میں کچھ بتانے انکار کیا ہے، دروازے بند کردیئے گئے اور ایس ٹی ایف کے عہدیداروں نے پیشرفت پر کوئی تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔

اطلاعات کے مطابق جب جمعہ کی صبح مدھیہ پردیش کے اوجین سے دبئی لانے والا قافلہ کانپور کے باڑہ پولیس دائرے کے تحت بھاوٹی کے علاقے پہنچا تو وہ گاڑی جس میں وکاس کو بٹھایا گیا تھا ، شدید بارش کی وجہ سے سڑک پر اچھل کر الٹ گیا۔ حادثے میں گاڑی میں سوار دو دیگر پولیس اہلکاروں کے ساتھ وکاس زخمی ہوگیا۔

جیسے ہی وکاس کو گاڑی سے باہر نکالا گیا اس نے مبینہ طور پر ایس ٹی ایف کی ٹیم سے ایک پستول چھین لیا اور پولیس پر فائرنگ کرنے کی کوشش کی۔ جوابی فائرنگ سے وہ شدید زخمی ہوگیا۔

سینے پر گولیوں کی چوٹ

وکاس کو سینے پر گولی لگی تھی جو مہلک ثابت ہوا۔

مقابلے میں ایس ٹی ایف کے دو اہلکار بھی زخمی ہوئے۔

ایس ٹی ایف کے عہدیداروں نے واقعے کا اعتراف کیا لیکن گینگسٹر کے ذریعہ کتنی چوٹیں آئی ہیں اس کا انکشاف کرنے سے انکار کردیا۔

کوئی بھی عہدیدار اس بات پر تبصرہ کرنے کو تیار نہیں تھا۔ پچھلے سات دنوں کے دوران پولیس مقابلوں میں وکاس دبے گینگ کے پانچ افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT