Sunday , January 19 2020

اگر حکومت سی اے اے کا قانون واپس لیتی ہے تو یشونت سنہا اپنی شانتی یاترا روکنے تیار ہیں

ممبئی: سابق مرکزی وزیر یشونت سنہا نے اعلان کیا کہ جب وہ مرکزی حکومت نے شہریت ترمیمی قانون (سی اے اے) سے دستبرداری کا اعلان کیا اسی وقت وہ ’گاندھی شانتی یاترا‘ بند کردیں گے۔

واضح رہے کہ جمعرات کے روز نیشنلسٹ کانگریس پارٹی کے صدر شرد پوار نے یشونت سنہا کے ذریعہ چلائے جانے والے 21 روزہ طویل ممبئی دہلی ‘گاندھی شانتی یاترا کو پرچم روانہ کیا تھا، یاترا مہاراشٹر ، گجرات ، راجستھان ، اتر پردیش سنہا سی اے اے اور شہریوں کے قومی رجسٹر (این آر سی) ، کسانوں کی حالت زار ، خواتین پر مظالم ، نوجوانوں اور طلباء کے معاملات وغیرہ کے مضمرات کے خلاف مہم چلائیں گی اور شعور بیدار کریں گے۔

اس تقریب میں وانچت بہوجن آغاڈی صدر پرکاش امبیڈکر ، کانگریس کے سینئر قائدین جیسے شتروگھن سنہا ، پرتھویراج چوہان ، آشیش دیش مکھ ، ایکناتھ گیائکواڈ ، ریاستی وزیر نواب ملک اور تمام جماعتوں کے کارکنوں کی ایک بڑی تعداد نے شرکت کی۔

اس حکومت کا عوام کی بات سننے کا امکان نہیں ہے۔ لیکن یہ ایک سیاسی جدوجہد ہے اور اسے صرف سیاسی سطح پر لڑنا چاہئے۔ امبیڈکر نے کہا کہ میں یشونت سنہا کے ملک کے عوام کے لئے ’گاندھی شانتی یاترا‘ پر جانے کےلیے اس جرت مندانہ فیصلے پر مبارکباد دیتا ہوں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT