Tuesday , March 31 2020

بھارت میں کرونا وائرس کے مثبت مریضوں کی تعداد 600 پار ہوگئی

نئی دہلی: ہندوستان میں وزارت خارجہ کے اعدادوشمار کے مطابق بدھ کے روز تقریبا 90 مزید کورونا وائرس معاملات رپورٹ ہوئے ہیں جن کی تعداد 606 ہوگئی جبکہ اموات کی تعداد 10 ہوگئی ہے۔

کرونا وائرس کے مثبت مریضوں کی تعداد بھارت میں 553 ہوگئی ہے جبکہ اس میں 43 افراد غیر ملکی ہیں جنہیں انکے ملک پہونچا دیا گیا ہے۔

منگل کے دن مثبت مریضوں کی تعداد 519 تھی۔

اعداد و شمار کے مطابق وائرس کی وجہ سے ہلاکتوں کی تعداد 10 ہوگئی۔

بدھ کے روز شام 6.45 بجے اپنے تازہ ترین اعدادوشمار میں وزارت نے بتایا کہ مہاراشٹر میں تین اموات اور ایک موت بہار ، کرناٹک ، گجرات ، پنجاب ، دہلی ، مغربی بنگال اور ہماچل پردیش سے رپورٹ کیا گیا ہے۔

وزارت نے بتایا کہ مہاراشٹرا میں اب تک سب سے زیادہ کوویڈ 19 واقعات ہوئے ہیں جن میں 128 واقع ہوئے ہیں جن میں تین غیر ملکی شہری بھی شامل ہیں ، اس کے بعد کیرالہ میں 109 واقعات ریکارڈ کیے گئے ہیں جن میں آٹھ غیر ملکی شہری بھی شامل ہیں۔

کرناٹک میں کورونا وائرس کے 41 مریضوں کی اطلاع ملی ہے جب کہ گجرات میں ایک غیر ملکی سمیت 38 افراد کی موت ہوگئی۔

اترپردیش میں معاملات ایک غیر ملکی سمیت بڑھ کر 37 ہو گئی ہے۔ راجستھان میں دو غیر ملکیوں سمیت کیسوں کی تعداد بڑھ کر 36 ہوگئی ہے ، جبکہ تلنگانہ میں دس غیر ملکیوں سمیت35 واقعات سامنے آئے۔

دہلی میں مقدمات بڑھ کر 31 ہو گئے جس میں ایک غیر ملکی بھی شامل ہے۔

پنجاب میں 29 کیس رپورٹ ہوئے جبکہ ہریانہ میں 14 غیر ملکیوں سمیت 28 معاملات سامنے اۓ ہیں۔

مغربی بنگال اور آندھرا پردیش میں نو مریض ہیں۔

چندی گڑھ کے ساتھ ساتھ جموں و کشمیر میں اب تک ہر ایک میں سات کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔

اتراکھنڈ میں چار معاملات ہیں جن میں ایک غیر ملکی بھی شامل ہے۔ بہار میں بھی چار معاملات سامنے اۓ ہیں۔

ہماچل پردیش میں تین کیس ہیں جبکہ اوڈیشہ میں دو کیس ہیں۔ پڈوچیری ، میزورم ، منی پور اور چھتیس گڑھ میں ایک ایک کیس رپورٹ ہوے ہیں۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کی آدھی رات سے 21 دن کے لئے ملک بھر میں مکمل طور پر لاک ڈاؤن کا اعلان کیا ، “ہاتھ جوڑ کر ایک جذباتی اپیل پر زور دیتے ہوئے کہا کہ جب تک ہندوستان کے 130 کروڑ لوگ معاشرتی فاصلے پر عمل نہیں کریں گے ملک کورونا وائرس پھیلنے کے خلاف جنگ سے ہار جائے گا اور 21 سال پیچھے ہٹ جائے گا۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT