Wednesday , September 30 2020

تمل اداکارہ اور مشہور کامیڈین وڈیویل بالاجی 45 سال کی عمر میں انتقال کرگئے

تمل اداکارہ اور مشہور کامیڈین وڈیویل بالاجی 45 سال کی عمر میں انتقال کرگئے

چنئی: تامل اداکارہ کامیڈین اداکار واڈیویل بالاجی کا جمعرات کی صبح دل کا دورہ پڑنے کے سبب انتقال ہوگیا۔ انتقال کے وقت وہ 45 سال کے تھے۔

وڈیویل بالاجی کی موت

اطلاعات کے مطابق دل کا دورہ پڑنے کے بعد پچھلے 15 دن سے زیر علاج تھے،وہ کارڈیک گرفتاری کے بعد مفلوج ہوگئے تھے۔ وڈیویل چنئی کے نجی اسپتال میں اس وقت سے ہی علاج کروا رہے تھے۔

میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ ودیول کو چنئی کے بلروتھ اسپتال اور وجیا اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ رپورٹ میں دعوی کیا گیا ہے کہ مزاحیہ اداکار وینٹیلیٹر پر تھے اور ان کا خاندان نجی اسپتال کے بلوں کا انتظام نہیں کرسکتا تھا۔

جمعرات کی صبح وڈیویل بالاجی نے ایک اور دل کے دورے کے بعد آخری سانس لی۔

کامیڈین جس نے وجے ٹی وی کے مشہور کامیڈی ٹیلی ویژن شو ‘کالاکاپووتھو یارو’ اور ‘اڈھو اڈھو’ کے ساتھ شہرت کے لئے شوٹ کیا تھا ۔

وڈیویل بالاجی کی موت کی خبر کی تصدیق وجئے ٹی وی نے ٹویٹر پر کی گئی۔ ٹویٹر پر وجئے ٹی وی نے بالاجی کی تصویر شائع کی جس میں ہیش ٹیگ آر آئی پی ویڈیبل بالاجی’ کے ساتھ ٹویٹ کیا۔

وڈیویل نے اپنی اداکاری کا آغاز 1991 میں ‘این رساوین ماناسائل’ سے کیا تھا۔ تامل اداکار مقبول اور لیجنڈری مزاح نگار اداکار وڈیویلو کی نقل کرنے کے لئے مشہور تھے۔ انہوں نے بہت ساری تامل فلموں میں کام کیا تھا۔ وہ مسٹر اینڈ مسز چنااتھیرائی 2 کا بھی حصہ تھے۔

وہ ان چند تمل اداکاروں میں سے ایک تھے جنہوں نے کامیابی سے ٹی وی سے بڑے پردے پر منتقل کیا۔ آخری بار وہ نائنتھارا کی ہٹ فلم کولمااو کوکلا میں اہم کردار ادا کرتے ہوئے دیکھے گئے تھے۔

وڈیویل بالاجی کے انتقال نے واقعی پوری تامل فلمی صنعت کو حیران کردیا ہے۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT