Saturday , December 7 2019

آئی سی یو سے نصرت رہا ، اہل خانہ نے افواہوں کو مسترد کردیا

بنگالی اداکار اور ترنمول کانگریس کے رکن پارلیمان نصرت جہاں جنھیں اتوار کی رات سانس کی تکلیف کے بعد اپولو گلیجلس اسپتال کے آئی سی یو میں داخل کیا گیا تھا ، پیر کی شام چھٹی دی گئی تھی ، ان کے قریبی ذرائع نے بتایا کہ انکے اہل منشیات کے زیادہ مقدار میں استعمال کی اطلاعات کو افواہیں قرار دیتے ہوئے مسترد کردیا ہے۔ 

صبح 9.30 بجے کے قریب نصرت کو اسپتال لے جایا گیا۔ اتوار کے روز سانس لینے میں دشواری کی وجہ سے ان کے علاج کے لئے ایک میڈیکل ٹیم تشکیل دی گئی تھی۔

ایک ذریعہ نے پہلے کہا ، “وہ مستحکم اور ہوش میں ہیں ،” انہوں نے مزید کہا کہ اگلے چند گھنٹوں میں انھیں فارغ کردیا جائے گا۔ 

اسے دمہ کی تکلیف ہے اور وہ سانس کا استعمال کرتی ہیں۔ لیکن اتوار کے روز یہ مسئلہ قدرے سنگین ہوگیا ، اور انیلر کا استعمال کافی نہیں تھا۔ انہوں نے بتایا کہ وہ اب بالکل ٹھیک ہیں۔ 

تاہم پولیس کے ذرائع نے اس کے طبی ریکارڈوں کا حوالہ دیتے ہوئے دواؤں کی زیادہ مقدار کا اشارہ کیا۔ 

اسپتال کے ذرائع کےمطابق اس کی حالت بہتر ہونے کے بعد انہیں پیر کی شام رہا کیا گیا تھا۔

صبح سے قیاس آرائیوں کے بارے میں اداکار کے قریبی ذریعہ نے کہا: “ہمیں معلوم ہے کہ ایسی افواہیں ہیں ، اور ہم انہیں کنبہ کی جانب سے پہلے ہی مسترد کر چکے ہیں۔”

 ذرائع نے بتایا کہ جہاں کے شوہر نکھل جین اتوار کی رات سے ہی اسپتال میں تھے۔

اتوار کے روز جوڑے نے جین کی سالگرہ منائی تھی۔ جہاں نے ان کی تقریبات کی تصویر انسٹاگرام پر پوسٹ کی تھی۔

جبہان کو آئی سی یو میں داخل کرایا گیا تو ، یہ خبریں چاروں طرف سے تیرنا شروع ہوگئیں کہ اسے یا تو منشیات کی زیادہ مقدار استعمال کی تھی انہیں منشیات کی الرجی ہے یا اس نے بڑی تعداد میں نیند کی گولیوں کا استعمال کیا ہے۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT