Wednesday , December 2 2020

بہار میں تبدیلی لانے کےلیے اپنے ووٹ کے حق کا صحیح استعمال کریں: سونیا گاندھی

بہار میں تبدیلی لانے کےلیے اپنے ووٹ کے حق کا صحیح استعمال کریں: سونیا گاندھی

نئی دہلی ، 27 اکتوبر: بہار میں ووٹنگ کے پہلے مرحلے سے ایک دن قبل کانگریس کی صدر سونیا گاندھی نے منگل کو ایک ویڈیو پیغام جاری کیا جس میں عوام سے ریاست میں تبدیلی کے لئے ووٹ ڈالنے کی اپیل کی گئی۔

انہوں نے کہا ، “آج حکمران جماعت اقتدار کے تکبر میں ہے اور وہ اپنے راستے سے ہٹ چکی ہے۔

“ان کے اقدامات اور بیانات اچھے نہیں ہیں ، اور مزدور ، کسان اور نوجوان ناامید ہیں۔ معیشت خراب حالت میں ہے ، لوگوں کو شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

سونیا نے کہا ، “ہر کوئی ناخوش ہے ، اور بہار کے لوگ عظیم اتحاد کے ساتھ ہیں۔”

ہندی میں تقریر کرتے ہوئے انہوں نے کہا ، مرکزی اور ریاست کی حکومت کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے عوام پریشان ہیں۔

 لہذا آنے والی نسلوں کی اچھائی کےلیے اور بہار کی تعمیر کے لئے ریاست کے عوام تیار ہیں۔ تبدیلی کی ہوا چل رہی ہے۔ تبدیلی سے توانائی اور نئے خیالات آتے ہیں۔ ایک نیا باب شروع کرنے کا وقت آگیا ہے ، “انہوں نے کہا۔

“بہار میں مہارت کی طاقت ہے لیکن بے روزگاری ، ہجرت اور مہنگائی نے لوگوں کو صرف آنسوں تک پہنچایا ہے۔ بہار راستہ دکھا سکتا ہے اور یہ ہندوستان کا آئینہ ہے اور یہ ملک کا اعتماد ہے۔ تمام سوالوں کا جواب ایک نئے اور روشن مستقبل کو ووٹ دینا ہے۔

 انہوں نے کہا کہ اقتدار اور اپنی انا پر گامزن بہار کی موجودہ حکومت اپنے راستے سے ہٹ گئی ہے۔ نہ ان کا قول اور نہ ہی کام اچھا ہے۔ مزدور بے بس ہیں ، کسان بے چین ہیں اور نوجوان مایوس ہیں۔ کانگریس کے مہاگٹھ بندھن کے ساتھ عوام کا ساتھ ہے ۔

243 اسمبلی نشستوں کے لئے انتخابات تین مراحل میں ہوں گے۔ 28 اکتوبر کو 71 نشستوں کے لئے ، 3 نومبر کو 94 نشستوں کے لئے ، اور باقی 7 نومبر کو 78 نشستوں کےلیے انتخابات ہوں گے اور نتائج کا اعلان 10 نومبر کو کیا جائے گا۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT