Friday , December 4 2020

شہریت ترمیمی قانون جلد ہی نافذ کیا جائے گا: جے پرکاش نڈا

شہریت ترمیمی قانون جلد ہی نافذ کیا جائے گا: جے پرکاش نڈا

سلیگوری: بی جے پی کے قومی صدر جے پی نڈا نے پیر کے روز کہا کہ وبائی امراض کی وجہ سے شہریت (ترمیمی) ایکٹ پر عملدرآمد میں تاخیر ہوئی ہے اور انہوں نے زور دیا کہ جلد ہی اس قانون پر عمل درآمد کیا جائے گا۔

ندڈا جو شمالی بنگال کے سماجی گروپوں کے اجلاس سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے مغربی بنگال میں ممتا بنرجی ح کی ٹی ایم سی حکومت پر اپنے مفادات کے لئے ریاست میں “تقسیم اور حکمرانی کی سیاست” میں ملوث ہونے کا الزام عائد کیا۔

آپ سب کو شہریت (ترمیمی) ایکٹ کے فوائد حاصل ہوں گے۔ اسے پارلیمنٹ میں منظور کیا گیا ہے۔ ہم اس کے لئے پرعزم ہیں ، “انہوں نے اجلاس میں کہا۔

کوویڈ کی وجہ سے سی اے اے کے نفاذ میں تاخیر: نڈا

“کوویڈ ۔19 وبائی امراض کی وجہ سے CAA کے نفاذ میں تاخیر ہوئی۔ لیکن چونکہ صورتحال میں بہتری آرہی ہے ، کام شروع ہوچکا ہے اور اب اصول وضع کیے جارہے ہیں۔ اس (سی اے اے) پر بہت جلد عمل درآمد کیا جائے گا۔ نڈا نے مزید کہا۔

انہوں نے اس اعتماد کو مسترد کیا کہ 2021 میں ریاستی اسمبلی انتخابات کے بعد بی جے پی اگلی حکومت بنائے گی کیونکہ ریاست کے عوام ٹی ایم سی حکومت کے تشدد اور کٹ منی کلچر سے تنگ آچکے ہیں۔

ندڈا جو 2021 کے اسمبلی انتخابات سے قبل تنظیمی امور کا جائزہ لینے کے لئے ایک دن کے دورے پر ہیں انہوں نے شمالی بنگال کے خطے کے بی جے پی رہنماؤں اور سماجی اور مذہبی گروہوں سے الگ الگ ملاقاتیں کیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT