Thursday , July 2 2020

احمد پٹیل نے چینی ایپس پر پابندی عائد کرنے کے حکومت کے فیصلے کا خیرمقدم کیا

احمد پٹیل نے چینی ایپس پر پابندی عائد کرنے کے حکومت کے فیصلے کا خیرمقدم کیا

نئی دہلی: کانگریس کے سینئر لیڈر احمد پٹیل نے پیر کے روز حکومت کے دیگر 59 ایپس پر پابندی لگانے کے فیصلے کا خیرمقدم کیا ہے ، جن میں ٹک ٹاک ، وی چیٹ اور یوسی براؤزر بھی شامل ہیں۔

پٹیل نے ایک ٹویٹ میں کہا ، “ہم چینی ایپس پر پابندی کے فیصلے کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ ہمارے علاقے میں سنگین مداخلت اور چینی فوج کے ذریعہ ہماری مسلح افواج پر بلا اشتعال حملے کی روشنی میں ہم توقع کرتے ہیں کہ ہماری حکومت مزید ٹھوس اور موثر اقدامات کرے گی۔

چینی ایپس پر پابندی مشرقی لداخ میں لائن آف ایکچول کنٹرول (ایل اے سی) کے ساتھ ہندوستانی اور چینی فوجیوں کے مابین حالیہ پرتشدد تعطل کے بعد عائد کی گئی ہے جس کے نتیجے میں دونوں اطراف کی جانیں ضائع ہوگئیں۔

حکومت نے پیر کو قومی سلامتی کے خدشات پر ٹکٹاک ، وی چیٹ اور یوسی براؤزر اور ژیومی کی ایم آئی کمیونٹی سمیت 59 چینی ایپس پر پابندی عائد کردی ہے کیونکہ ہندوستان چین دوطرفہ تعلقات بدستور کشیدہ ہیں۔

وزارت الیکٹرانکس اینڈ انفارمیشن ٹکنالوجی (میٹ وائی) نے 59 ایسے چینی ایپ کی فہرست جاری کی جس پر اب ملک میں پابندی عائد ہے۔

میٹ وائی کے ایک بیان میں کہا گیا ، “یہ اقدامات اس لئے اٹھائے گئے ہیں جب سے مصدقہ اطلاعات ہیں کہ یہ ایپس ایسی سرگرمیوں میں مصروف ہیں جو ہندوستان کی خودمختاری اور سالمیت ، بھارت کا دفاع ، ریاست کی سلامتی اور عوامی نظم و ضبط سے بالاتر ہیں۔”

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT