Wednesday , September 30 2020

ادھو اور کنگنا کے درمیان لفظی جنگ، جانیں کیا ہے پورا معاملہ

ادھو اور کنگنا کے درمیان لفظی جنگ، جانیں کیا ہے پورا معاملہ

ممبئی: اداکارہ کنگنا رناوت نے دعویٰ کیا کہ مہاراشٹرا کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے کا بنیادی مسئلہ یہ ہے کہ میں نے فلم مافیا اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کے قاتلوں اور منشیات کے دھندلے کو بے نقاب کردیا ہے۔

انہوں نے یہ دعویٰ بھی کیا کہ منسٹر کے بیٹے آدتیہ ٹھاکرے نے ایسے لوگوں کے ساتھ دوستی کی ہے۔

کنگنا کی ٹویٹ

“مہاراشٹر کے وزیراعلیٰ کا بنیادی مسئلہ یہی ہے کہ میں نے فلم مافیا ایس ایس آر کے قاتلوں اور اس کے منشیات کے ریکیٹ کو بے نقاب کیا ہے ، ان کا پیارا بیٹا آدتیہ ٹھاکرے بھی اس سازش میں شریک ہے، یہ میرا بہت بڑا جرم ہے لہذا اب وہ مجھے ٹھیک کرنا چاہتے ہیں ، ٹھیک ہے کوشش کریں کہ کون ٹھیک کرتا ہے، “انہوں نے پیر کو ٹویٹ کیا۔

اس سے قبل ہی کنگنا اپنے آبائی شہر منالی لوٹ گئیں کیونکہ شیوسینا کی زیرقیادت مہاراشٹرا حکومت سے اس کے تعلقات خراب ہوتے گئے۔

لفظی جنگ

ممبئی جاتے وقت جس طرح سے مجھے دہشت گردی کا نشانہ بنایا گیا تھا ، دفتر توڑنے کے بعد میرے گھر کو توڑنے کی کوشش کی گئی تھی ، مجھے سیکورٹی گارڈ رکھنے پڑے، لازمی طور پر یہ کہنا چاہئے کہ پی او کے کے بارے میں جو میں نے بات کہی تھی وہ سچ ثابت ہوئی، ”اداکارہ نے پیر کی صبح ٹویٹ کیا تھا۔

لفظوں کی جنگ اس کے بعد شروع ہوئی جب اس نے ممبئی کا پاکستان مقبوضہ کشمیر سے تقابل کیا اور اس شہر کی پولیس فورس کو “بے شرم” کہا۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT