Thursday , July 2 2020

این آر سی لانے کی اب تک کوئی بات چیت نہیں ہوئی ہے ، اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کی جائے گی: امیت شاہ

این آر سی لانے کی اب تک کوئی بات چیت نہیں ہوئی ہے ، اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کی جائے گی: امیت شاہ

نئی دہلی: مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے ہفتہ کے روز بتایا کہ موجودہ صورتحال میں قومی شہریت رجسٹر (این آر سی) لانے کا کوئی منصوبہ نہیں ہے۔ انڈیا ٹوڈے کو دیئے گئے ایک انٹرویو میں امت شاہ نے کہا کہ ابھی تک این آر سی نہیں آئی ہے ،اور اسکے لانے کے بارے میں بات نہیں کی جارہی ہے ، اور اس چیز کو لے کر تمام اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کی جائے گی۔

این ڈی اے 2 کے ایک سال کی تکمیل پر وزیر داخلہ امیت شاہ نے یہ بھی کہا کہ سٹیزن شپ ترمیمی ایکٹ (سی اے اے) کسی کی شہریت پر اثر انداز نہیں ہوگا ، سی اے اے میں شہریت لینے کی کوئی بات نہیں کی گئی ہے۔ ممکنہ این ار سی کی صورت میں ان دستاویزات سے متعلق خدشات جن کے بارے میں کسی کی شہریت ثابت کرنے کی ضرورت ہوسکتی ہے۔

رواں سال کے اوائل میں این آر سی لانے کے اعلان اور شہریت ترمیمی قانون (سی اے اے) کے نفاذ کے نتیجے میں ملک بھر میں بڑے پیمانے پر احتجاج ہوا تھا لیکن بعد میں ناول کورونا وائرس پھیلنے کی وجہ سے سی اے اے اور این آر سی کا عمل تعطل ہونے کے بعد تمام احتجاج کو روک دیا گیا تھا۔

وزیر داخلہ نے اپنے عہدے میں ایک سال مکمل ہونے پر حکومت کے کئی کارناموں کا بھی ذکر کیا۔ ان میں آرٹیکل 370 کو منسوخ کرنا ، رام مندر ٹرسٹ کا قیام ، ٹرپل طلاق بل اور سی اے اے کا لانا بھی شامل ہے۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT