Wednesday , September 30 2020

محدود پیمانہ پر فریضہ حج کی کامیابی کے بعد اب سعودی حکومت عمرہ شروع کرنے پر غور کر رہی ہے

محدود پیمانہ پر فریضہ حج کی کامیابی کے بعد اب سعودی حکومت عمرہ شروع کرنے پر غور کر رہی ہے

ریاض: اس سال کے غیر معمولی حج سیزن کے اتمام کے بعد جو پچھلے دو ہفتوں میں سخت سیکیورٹی اور کورونا وائرس کے چلتے سخت پابندیوں کے درمیان منعقد ہوا تھا ، سعودی عرب عمرہ دوبارہ شروع کرنے پر غور کرے گا۔

وزارت حج و عمرہ امور کے انڈر سکریٹری ڈاکٹر حسین الشریف نے بتایا کہ دینی امور کی وزارت کوویڈ 19 میں وبائی امراض کے دوران رواں سال کی حج کے کامیاب تجربہ کے بعد اگلے عمرہ سیزن کی تیاریوں کا آغاز کرے گی۔ سعودی کے عکاظ اخبار نے اطلاع دی۔

کوویڈ ۔19 کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے اقدامات کے ایک حصے کے طور پر سعودی عرب نے فروری کے آخر میں مکہ مکرمہ میں عمرہ کی سعادت حاصل کرنے یا مدینہ میں مسجد نبوی کی زیارت کے خواہاں افراد کے داخلے کو معطل کردیا تھا۔ بعد میں 4 مارچ کو مملکت نے اپنے شہریوں اور رہائشیوں کے لئے عمرہ کو بھی معطل کردیا۔

اتوار کو اختتام پذیر ہونے والی مختلف قومیتوں سے تعلق رکھنے والے صرف 10،000 باشندوں کو ہی اس سال کے حج کی اجازت دی گئی تھی۔ شیخ عبدالرحمن بن عبد العزیز السدیس جو دونوں مقدس مقامات کے جنرل امور کے صدر ہیں انہوں نے اتوار کے روز اس سال کے حج سیزن کی کامیابی سے تکمیل کا اعلان کیا۔

وزارت صحت کے مطابق کسی بھی حجاج نے کورونا وائرس کے لئے مثبت جانچ نہیں کی۔ سیکیورٹی فورسز نے تصدیق کی کہ حج کے دوران کوئی بھی سرکاری اجازت نامے کے بغیر مکہ مکرمہ اور مدینہ میں مقدس مقامات میں داخل نہیں ہوسکا۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT