Thursday , July 2 2020

وزارت داخلہ نے انلاک2 کے بارے میں ہدایات جاری کیں

وزارت داخلہ نے انلاک2 کے بارے میں ہدایات جاری کیں

نئی دہلی: وزارت داخلہ نے پیر کو `انلاک 2 کے لئے نئی ہدایات جاری کیں جو یکم جولائی سے عمل میں آئیں گی ، جس میں گھریلو پروازوں اور مسافر ٹرینوں میں توسیع سمیت دوسری سرگرمیوں کے مرحلہ وار دوبارہ افتتاحی عمل میں توسیع شامل ہے۔

اسکول کالج 31 جولائی تک بند رہیں گے

،وزارت داخلہ کی ایک ریلیز میں کہا گیا ہے کہ اسکول ، کالج اور کوچنگ ادارے 31 جولائی تک بند رہیں گے اور فیصلہ ریاستوں کے ساتھ وسیع مشاورت کے بعد کیا گیا ہے۔

اس میں کہا گیا ہے کہ مرکزی اور ریاستی حکومتوں کے تربیتی اداروں کو 15 جولائی سے عملی طور پر کام کرنے کی اجازت ہوگی اور اس سلسلے میں ایس او پی کو محکمہ پرسنل اینڈ ٹریننگ جاری کرے گی۔

کنٹینٹمنٹ زون میں لاک ڈاؤن 31 جولائی تک برقرار رہے گا اور صرف ضروری خدمات کی اجازت ہوگی۔

رات کا کرفیو

رات کے کرفیو کے اوقات میں مزید نرمی کردی گئی ہے اور کرفیو رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک نافذ رہے گا۔

اپنے علاقے پر منحصر دکانوں میں ایک وقت میں 5 سے زیادہ افراد ہوسکتے ہیں۔ مگر انہیں مناسب جسمانی فاصلہ برقرار رکھنا ہے۔

بسوں ، ٹرینوں اور ہوائی جہازوں سے اترنے کے بعد ، متعدد شفٹوں میں صنعتی اکائیوں کے بغیر کسی کام کے ، قومی اور ریاستی شاہراہوں پر افراد اور سامان کی نقل و حمل ، سامان اور سامان اتارنے اور افراد کو ان کی منزل مقصود تک منتقل کرنے کے لئے نائٹ کرفیو میں رعایت دی گئی ہے۔

وزارت داخلہ کی ریلیز میں کہا گیا ہے کہ گھریلو پروازوں اور مسافر ٹرینوں کو پہلے ہی محدود انداز میں اجازت دی گئی ہے۔ ان کی کاروائیوں کو انکشافی انداز میں مزید وسعت دی جائے گی۔

بین الاقوامی ہوائی سفر

وندے بھارت مشن کے تحت محدود انداز میں مسافروں کے بین الاقوامی ہوائی سفر کی اجازت ہے۔ مزید افتتاحی استقامت کے انداز میں ہوگا۔

سماجی / سیاسی / کھیل / تفریح ​​/ تعلیمی / ثقافتی / مذہبی فرائض اور دیگر بڑی بڑی اجتماعات کی ممانعت جاری رہے گی۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT