Thursday , July 2 2020

امریکہ اور بھارت میں اقلیتوں کے ساتھ کس طرح سلوک کیا جاتا ہے؟ دیکھیں عارفہ خانم شیروانی کا خاص پروگرام

امریکہ اور بھارت میں اقلیتوں کے ساتھ کس طرح سلوک کیا جاتا ہے؟ دیکھیں عارفہ خانم شیروانی کا خاص پروگرام

نئی دہلی: بھارتی صحافی عارفہ خانم شیروانی نے روشنی ڈالی کہ ریاستہائے متحدہ اور ہندوستان اپنی اقلیتوں کے ساتھ کس طرح برتاؤ کرتے ہیں۔

انہوں نے ہندوستان میں مسلمانوں کے خلاف ہونے والے مبینہ مظالم اور امریکہ میں کالوں کے خلاف ہونے والے جرائم کا بھی موازنہ کیا۔

سفید فام پولیس اہلکار جارج فلائیڈ کے ایک سیاہ فام شخص کی ہلاکت کے بعد امریکہ میں پائے جانے والے مظاہروں سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ امریکی پولیس نے لوگوں کو پرامن مظاہرے کرنے کی اجازت دی جبکہ بھارت میں سی اے اے مظاہرین کے خلاف مقدمات درج کیے گئے ہیں۔

یاد رہے کہ فروری کے مہینے میں دہلی میں ہونے والے فسادات کے دوران پولیس نے مبینہ طور پر فیضان نامی ایک شخص پر حملہ کیا تھا اور اسے قومی ترانہ گانے پر مجبور کیا تھا، بعد میں اس کی موت ہوگئی۔

ناانصافی

عارفہ خانم نے کہا کہ جب امریکہ میں ناانصافی کا واقعہ پیش آتا ہے تو سول سوسائٹی اور عوام آواز اٹھاتے ہیں۔ ہندوستان میں بھی بہت سارے افراد ناانصافیوں پر اپنی تشویش کا اظہار کرتے ہیں ، تاہم امریکہ کے مقابلے میں یہ نہ ہونے کے برابر ہے۔

واضح رہے کہ امریکہ میں جارج فلائیڈ کی ہلاکت نے پوری قوم میں غم و غصہ میں ڈال دیا ہے۔ اسے حراست میں لیا گیا اور اس کے بعد مینیپولیس میں پولیس حراست میں اس کی موت ہوگئی۔

اس کی موت کے بعد ملک کے مختلف حصوں میں مظاہرے ہوئے۔ جب مظاہرین وائٹ ہاؤس پہنچے تو ٹرمپ کو مبینہ طور پر زیرزمین بنکر لے جایا گیا۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT