Sunday , May 31 2020

بھارت کے تاجر پی کے کریم حاجی ابوظہبی میں کوویڈ 19 کی وجہ سے انتقال کرگئے

ابو ظہبی: پی کے کریم حاجی کی موت نے ابو ظہبی میں ہندوستانی برادری کو حیرت میں ڈال دیا ہے جو کویڈ-19 کی وجہ سے انتقال کرگئے۔

62 سالہ پی کے کریم حاجی ابوظہبی میں ایک کاروباری انسان تھے۔ وہ ابو ظہبی کیرالہ مسلم کلچرل سنٹر (کے ایم سی سی) کے سابق صدر اور ہندوستانی اسلامک سنٹر ، سنی سنٹر کے ساتھ ایک سرگرم کمیونٹی کارکن تھے۔

لواحقین نے تصدیق کی کہ 30 اپریل جمعرات کو کریم حاجی کوویڈ 19 کے سبب انتقال کرگئے جبکہ وہ ابوظہبی کے برجیل اسپتال میں زیر علاج تھے۔

کریم حاجی تیرہوترا (ضلع تھرسور) کیرالا کے رہنے والا تھے، ان کے اہل خانہ میں ایک بیوی اور تین بیٹے ہیں۔

گلف نیوز کے مطابق حاجی نے اپنی تجارتی زندگی کا آغاز متحدہ عرب امارات کے ایئرفورس (ابوظہبی) کے ڈرائیور کی حیثیت سے کیا ، لیکن بعد میں موسفہ میں اپنا سپر مارکیٹ شروع کھولا، حاجی اپنے معاشرتی خدمات کی وجہ سے متحدہ عرب امارات میں مقیم ہندوستانی برادری میں مقبول تھے۔ کہا جاتا ہے کہ متحدہ عرب امارات میں وبائی بیماری پھیلنے کے موقع پر اس نے کھلانے کی مہم شروع کی تھی اور متحدہ عرب امارات لاک ڈاؤن کے دوران امارات میں ایک ہزار سے زائد افراد کو خوراک کی ضرورت تھی۔

اس نے فوڈ چیلنج پروگرام بھی شروع کیا اور 25 افراد کو کھانا کھلانے کے ساتھ شروع کیا ہوا اب 1،000 سے زیادہ افراد کی ضروریات کو دیکھ رہے ہیں۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT