ہائے ہائے رے مو دی حکومت کبھی پان پکوڑے کبھی چوکیدار : کانگریس ترجمان رندیپ سرجے والا

Haryana PWD Minister Randeep Singh Surjewala clarifying government’s stand on charges levelled by Arvind Kejriwal during a press conference in Chandigarh on Thursday, October 11 2012. Express photo by Jasbir Malhi

کانگریس نے مودی کی انتخابی مہم میں بھی چوکیدار کی مہم کا مذاق اڑاتے ہوئے کہا کہ یہ حکومت اپنی ناکامیوں کو چھپانے کے لئے اپنی برانڈنگ بدلتی رہتی ہے ۔ کانگریس مواصلات یونٹ کے سربراہ رندیپ سرجے والا نے نامہ نگاروں سے بات کرتے ہو بی جے پی کی میں بھی چوکیدار مہم کا مذاق اڑایا اور کہا کہ مودی بابا اور چالیس چور اس ملک کو دھوکہ دے رہے ہیں ۔
خیال رہے کے اکثر بی جے پی کے لیڈران اور مرکزی وزراء اور ریاستی وزرابھی شوشل میڈیاء ہینڈل پر اپنے نام کے آگے چوکیدار لگا دیا ہے ۔اور مزید کہا کہ بی جے پی لیڈران نے کانگریس صدر راہل گاندھی کا نعرہ چوکیدار چور ہے کے جواب میں یہ نعرہ لگایا ہے ۔
سرجے والا نے مزید وضاحت کی کہ آج پورا ملک چوکیداری کے ذریعہ چوری کئے جانے کی بات کر رہا ہے ، سچائی تو یہ ہے کہ مودی بابا اور اسکے چالیس چور اپنے نام کے آچوکیدار لکھ کر پھر سے ملک کے عوام کو بے وقوف بنانے کی کوشش کر رہے ہیں ۔اور عوام یہ بھی کہہ رہی ہے کہ ہائے ہائے رے مو دی حکومت کبھی پان پکوڑے کبھی چوکیدار ۔
(سیاست نیوز)

TOPPOPULARRECENT