Sunday , February 23 2020

امت شاہ وزیر داخلہ بننے کے بعد کیا اکبر اویسی نے ان کی مدد کےلیے اللہ سے دعا کی تھی؟ جانیں کیا ہے حقیقت۔

حیدرآباد: امیت شاہ کے مرکزی وزیر داخلہ بننے کے بعد کیا اکبرالدین اویسی نے اللہ سے ان کی مدد کی دعا کی تھی؟ دوسرے یہ کہ امت شاہ وزیر داخلہ بننے کے کیا ان سے اپنی مدد کی درخواست کی تھی؟
یہ سوالات ایک سوشل میڈیا پوسٹ وائرل ہونے کے بعد پھیل گئے۔
پوسٹ میں دو ویڈیو شیئر کی گئیں اور یہ دعویٰ کیا گیا کہ شاہ کے مرکزی وزیر داخلہ بننے کے بعد اویسی مدد کی درخواست کر رہے ہیں۔

پہلی ویڈیو 2013 کی ہے جس میں اسے کسی خاص برادری کے خلاف متنازعہ تبصرے کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے جبکہ دوسری ویڈیو میں اسے اللہ کے ذریعہ ملک کے مسلمانوں کی حفاظت کے لئے التجا کرتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔ یہ دعوی کیا جارہا ہے کہ دوسری ویڈیو اس واقعہ کی ہے جب شاہ کے مرکزی وزیر داخلہ کے عہدے سنبھالنے کے بعد اس پروگرام کا انعقاد کیا گیا ہے۔
تاہم انڈیا ٹوڈے نے تصدیق کی کہ دوسری ویڈیو افطار پارٹی کی ہے جس کی میزبانی امیت شاہ کے مرکزی وزیر بننے سے بہت پہلے 2014 میں کی گئی تھی۔ اس افطار پارٹی کی میزبانی ممبئی سنٹرل کے ایک ہوٹل میں کی گئی تھی۔
جب ویڈیو چینل نے ویڈیو کے بارے میں تصدیق کے لئے اویسی سے رابطہ کیا تو ایم ایل اے نے بتایا کہ دونوں ویڈیو پرانی ہیں اور دوسرے میں وہ ممبئی میں افطار سے پہلے دعا مانگ رہے تھے۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT