Wednesday , August 12 2020

تاریخی عمارت تاج محل کو سیاحوں کےلیے جلد کھلنے کا امکان نہیں ہے

تاریخی عمارت تاج محل کو سیاحوں کےلیے جلد کھلنے کا امکان نہیں ہے

آگرہ: جیسا کہ خدشہ ظاہر کیا جارہا تھا آگرہ کی ضلعی انتظامیہ نے پیر سے سیاحوں کے لئے تاج محل کو دوبارہ نہ کھولنے کا فیصلہ کیا جائے گا ، کیوں کہ کورونا وائرس کی وبا رکنے کا نام نہیں لے رہی ہے۔

مرکزی وزیر ثقافت پرہلاد سنگھ نے کچھ دن پہلے ہی اعلان کیا تھا کہ ہندوستان کے آثار قدیمہ سروے (اے ایس ائی) کی زیرنگرانی یادگاریں 6 جولائی سے دوبارہ کھلیں گی۔

اتوار کی شام دیر گئے ضلعی عہدیداروں اور اے ایس آئی تحفظ پسندوں کے اجلاس میں آگرہ میں یادگاروں کی دوبارہ افتتاحی کارروائی ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔ کنٹینمنٹ اور بفر زون کی تعداد میں اضافہ ایک مسئلہ تھا۔

سب سے اہم تشویش یہ تھی کہ زیادہ تر سیاح دہلی کے راستے آرہے تھے ، جس میں وبائی امراض کی ایک خوفناک تعداد دیکھنے کو مل رہی ہے۔

سیاحت کی صنعت جو بدلے جانے کی امید کر رہی تھی مایوسی کا شکار ہے۔ ہوٹل ، ریستوراں ، امپوریا 25 مارچ سے بند ہیں۔ اس کے نتیجے میں رہنماؤں ، فوٹوگرافروں ، ٹیکسی ڈرائیوروں وغیرہ کی آمدنی اور بڑے پیمانے پر بے روزگاری کا نقصان ہوا ہے۔

عہدیداروں نے یہ بھی نوٹ کیا کہ ٹرینوں اور پروازوں کے ذریعہ نقل و حرکت کی عدم موجودگی میں بہت سارے سیاح آگرہ نہیں پہنچ پائیں گے۔

دریں اثناء کوویڈ 19 کے 13 تازہ واقعات اتوار کی شام تک رپورٹ کیے گئے تھے ، جن کی تعداد 1،295 ہوگئی ہے۔ صحت یابی کے بعد فارغ ہونے والوں کی تعداد 1،059 ہے۔ ہلاکتوں کی تعداد 90 ہے۔ فعال مقدمات کی تعداد 146 ہے۔ بازیابی کی شرح 81.78 فیصد ہوگئی ہے اور کنٹینمنٹ زون کی کل تعداد 71 ہوگئی ہے۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT