Friday , January 24 2020

تلنگانہ انکاونٹر! جیسے آپ بوتے ہیں ویسے آپ کو کاٹنا ہوگا : میناکشی لکھی

تلنگانہ پولیس کے ذریعہ ایک انکاؤنٹر میں عصمت دری کے چار ملزموں کی ہلاکت کے بعد بی جے پی کی قانون ساز میاناکشی لیکھی نے جمعہ کے روز کہا کہ بینچ بوتے ہی آپ کاٹ لیں گے۔

ملک میں سبھی خواتین اب کہیں راحت محسوس کرنی چاہئیں ، خوش نہیں کیونکہ کوئی موت خوشی نہیں دے سکتی لیکن کچھ حد تک اطمینان بھی ہے۔ انہوں نے (ملزم) غلط کام کیے تھے اور سب سے بڑھ کر وہ پولیس کی گرفت سے بھاگنے کی کوشش کر رہے تھے ، لہذا پولیس کے پاس کوئی چارہ نہیں بچا تھا۔ لکھی نے یہاں میڈیا کو بتایا ، ‘جس طرح آپ بوتے ہو ، اسی طرح کاٹ لیں گے’ ، کی طرح ہے۔

لیکھی نے یہ بھی کہا کہ ملزمان کو وہی مل گیا جس کے وہ حقدار تھے۔

ان لوگوں کو جو انکاؤنٹر پر تنقید کررہے ہیں اس پر جوابی سوال اٹھاتے ہوئے لیکھی نے پوچھا کہ اگر ملزم پولیس کی گرفت سے فرار ہوجاتا تو ان کا کیا ردعمل ہوتا؟ ۔

آج صبح سویرے چاروں ملزمان نے مبینہ طور پر فرار ہونے کی کوشش کرنے کے بعد پولیس مقابلے میں ہلاک کردیا جب انہیں موقع پر لے جا رہے تھے جہاں ویٹرنریرین کی لاش ملی تھی۔

چاروں ملزمان زیر حراست تھے اور وہ عدالتی تحویل میں تھے اور حیدرآباد کی چیرلاپلی سنٹرل جیل میں اعلی سیکیورٹی سیلوں میں بند تھے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ستائیس نومبر کو شمش آباد کے علاقے میں اس کے جسم کو جلانے والے ملزم نے ویٹرنریرینر کو بے دردی سے زیادتی کا نشانہ بنا کر قتل کیا تھا۔ اس کی چارپائی لاش 28 نومبر کو ملی تھی۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT