Wednesday , September 30 2020

یو پی ایس سی 2019 میں کامیاب ہونے والی کشمیر کی نادیہ بیگ سب سے کم عمر امیدوار بن گئیں

یو پی ایس سی 2019 میں کامیاب ہونے والی کشمیر کی نادیہ بیگ سب سے کم عمر امیدوار بن گئیں

جموں: ایک 23 سالہ کشمیری لڑکی مائشٹھیت سول سروس امتحان میں کامیاب ہونے والی سب سے کم عمر امیدوار بن گئی۔ 829 اہل امیدواروں میں نادیہ بیگ 350 نمبر پر ہے۔

اس کے والدین سرکاری اسکول کے اساتذہ ہیں۔ کشمیری لڑکی جامعہ ملیہ اسلامیہ نئی دہلی سے اکنامکس (آنرز) میں گریجویٹ ہے۔

اس نے اپنی دوسری کوشش میں امتحان میں دراڑ ڈال دی۔ اس نے پہلی بار 2018 میں کوشش کی تھی لیکن ابتدائی امتحانات تک نہیں بنا سکی۔

“میں نہیں جانتی کہ ابھی اپنے جذبات کا اظہار کیسے کیا جائے۔ اس کا سارا کریڈٹ میرے خاندان ، خاص طور پر میرے بھائی کو جاتا ہے ، جس نے سول سروسز کی تعلیم کے دوران مجھے سب کی حوصلہ افزائی کی۔

انہوں نے کہا ، “اگر ہم ہدف پر نگاہ ڈالیں تو کچھ بھی ناممکن نہیں ہے۔”

“سول سروسز کو صاف کرنا میرا خواب تھا اور میں نے اس کے لئے واقعی سخت محنت کی۔ میں نے محنت کے بعد یہ کامیابی حاصل کی ہے۔ میں ان تمام لوگوں کا شکریہ ادا کرتی ہوں جنہوں نے اس سفر میں میری مدد کی۔

ڈی این اے انڈیا نے بتایا کہ اس کی دو بہنیں شیر کشمیر انسٹیٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز (ایس کے آئی ایم ایس) میں ایم بی بی ایس کر رہی ہیں جبکہ اس کے بھائی نے بی بی اے مکمل کرلیا ہے اور وہ سول سروسز کی تیاری بھی کر رہی ہے۔

امتحان میں کلیئر ہونے والے کشمیری

بیگ جموں و کشمیر کے ان 16 امیدواروں میں سے ایک ہے جنہوں نے سول سروسز امتحان 2019 کو صاف کیا۔

ابھیشیک آگستوس نے 38 واں رینک حاصل کیا اس کے بعد سنی گپتا نے 148 نمبر پر۔ دیو احوتی نے 177 ویں رینک حاصل کیا ، پرتھ گپتا نے 240 اور اسرار احمد کیچلو نے 248 نمبر حاصل کیا۔ اس کے علاوہ نامیگل اینگمو نے 323 ویں درجہ حاصل کیا ، اس کے بعد آصف یوسف تنترے 328 نمبر پر رہے۔ .

امتحان میں پھنسنے والے دیگر افراد میں تریگم کپواڑہ کے آفتاب رسول (412) ، گھیبوم کوکرناگ کے ایک دور دراز گاؤں سے سبزار احمد گانی (628) اور اننت ناگ سے تعلق رکھنے والے ماجد اقبال خان (638) شامل ہیں۔

ڈی این اے انڈیا کے مطابق ، جے کے کے دوسرے رینک ہولڈرز میں اسٹینزین وانگیال (716) رئیس حسین (747) ، محمد نواس شراف الدین شراف الدین (778) ، اور سید جنید عادل (822) شامل ہیں۔

پردیپ سنگھ نے امتحان میں ٹاپ کیا۔ تمام 829 منتخب امیدواروں کو انڈین ایڈمنسٹریٹو سروس (آئی اے ایس) ، انڈین فارن سروس (آئی ایف ایس) ، انڈین پولیس سروس (آئی پی ایس) ، اور سنٹرل سروسز میں مقرر کیا جائے گا۔

کپوارہ کے گاؤں پنزوا سے تعلق رکھنے والی بیگ نے سرکاری اسکولوں میں ضلع کپواڑہ سے اپنی تعلیم مکمل کی۔ اس کے بعد اس نے اعلی تعلیم حاصل کرنے کے لئے دہلی میں جامعہ ملیہ اسلامیہ میں تعلیم حاصل کی۔ اس نے 2017 میں گریجویشن مکمل کی تھی۔

Leave a Reply

TOPPOPULARRECENT